بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس شهرستان اشنویه

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس روستایی و شهری شهرستان اشنویه بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مدارس را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس شهرستان اشنویه

مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی مشاور مدیرکل از مدارس روستایی و شهری شهرستان اشنویه بازدید و ضمن حضور در جمع دانش آموزان از نزدیک مسائل و مشکلات این مدارس را مورد بررسی قرار داد.

ابراهیم محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم شاداب سازی محیط مدارس و ایجاد نشاط در بین معلمان و دانش آموزان اظهار داشت: شاداب سازی مدارس در فرآیند یاددهی و یادگیری تاثیر مستقیم دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: آموزش باید در مسیر ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی گام بر دارد.

محمدی با تاکید بر لزوم تجهیز هنرستانها و ترغیب دانش آموزان برای انتخاب رشته های فنی بجهت بازار کار مناسب این رشته ها گفت: شکوفایی خلاقیت در دانش آموزان هدف رشته های فنی و حرفه ای است.

این مقام مسئول همچنین با حضور در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اشنویه ضمن تقدیر از تلاش کارکنان ستادی آموزش و پرورش بیان کرد: هدف از بازدیدهای سرزده، بررسی وضعیت حقیقی فرآیند آموزش و پرورش در مدارس است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید از خوابگاه مدرسه شبانه روزی شهدای آغ بلاغ خطاب به دانش آموزان گفت: حضور در مدارس شبانه روزی، تمرین مهارتهای زندگی است.

جذب بازماندگان از تحصیل، توجه به امور تربیتی و ترویج اقامه کمی و کیفی نماز در مدارس و توجه به اخلاق در بین دانش آموزان از دیگر موضوعاتی بود که مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد .

بازدید از کلاسها، خوابگاه های دانش آموزی، گفتگو با دانش آموزان و پاسخ به سوالات همکاران از دیگر برنامه های بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیات همراه از مدارس این شهرستان بود.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان در این سفر از دبستان استقلال روستای سه کانی، دبیرستان آیت الله خامنه‌ای روستای سه کانی، هنرستان شرف شهرستان اشنویه و مدرسه شبانه روزی شهدای آغ بلاغ و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اشنویه بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار