معارض مسیر پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری رفع شد

تهران (پانا) - شهردار منطقه یک تهران گفت: در طی ۵ سال گذشته بارها از این مالک که ملکشان معارض پروژه بود در زمینه انجام هرگونه توافق با شهرداری و رعایت منافع عموم شهروندان ،دعوت به عمل آمد که چون نتیجه ای حاصل نشد نهایتا ملک با اخذ رای مقام قضایی تخریب شد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
معارض مسیر پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری رفع شد

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مهندس سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت : خیابان 35 متری شهید افتخاری حلقه اصلی اتصال بزرگراه های شهید صیاد شیرازی ، امام علی (ع) و ارتش است که علاوه بر جمع کنندگی ترافیک داخل محدوده محله دارآباد ، ترافیک را با شرایط ایمن به بزرگراه های شرقی منطقه انتقال می دهد.
این مقام مسئول افزود: با حکم دادستانی و پس از مهلت قریب به یکساله با حضور نماینده دادستان،نیروی انتظامی،اجرائیات و عوامل شهرداری،یکی از معارضین پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری با اعمال ماده ۹ تخریب شد.
وی گفت:در طی ۵ سال گذشته بارها از این مالک که ملکشان معارض پروژه بود در زمینه انجام هرگونه توافق با شهرداری و رعایت منافع عموم شهروندان ،دعوت به عمل آمد که چون نتیجه ای حاصل نشد نهایتا ملک با اخذ رای مقام قضایی تخریب شد.
موسوی خاطر نشان ساخت: توقف پروژه مذکور دیگر به صلاح شهر و شهروندان نبود و با توجه به اینکه شهرداری حافظ حقوق کلیه شهروندان و منافع عمومی است، باید همه تدابیر لازم را در این مهم به کار گیرد.
شهردار منطقه یک تصریح کرد: تمهیدات لازم به منظور رعایت و حفظ حرمت مالک و ساکنین این معارض ملکی ‌پروژه صورت گرفت و یک ملاقات حضوری بامالک و ساکنین این ملک برگزار و دستورات لازم برای رعایت حقوق مالک صادر شد .

وی تاکید کرد با بهره برداری از این پروژه رینگ ترافیکی شمال شرق تهران تکمیل خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار