نعمت‌الهی : توجه به بیانات رهبری روشنگر راه امور تربیتی است

شهرری(پانا) - قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در همایش بزرگ سپاس مربی که در ناحیه یک ری در حال برگزاری است، با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، توجه به تک تک کلمات رهبری را روشنگر راه در امور تربیتی دانست.

کد مطلب: ۸۹۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نعمت‌الهی : توجه به بیانات رهبری روشنگر راه  امور تربیتی است

امیرعلی نعمت‌اللهی، قائم ‌مقام وزیر و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش با تشکر از کلیه دست‌اندرکاران مانور بزرگ سپاس مربی و تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر به کلیه دختران و بانوان حاضر در جلسه گفت: این همایش پرشور برای من یادآور دوران دانش‌آموزی بود.

او با اشاره به محل برگزاری همایش گفت: ری مرا به یاد آیت‌الله غیوری عزیز و دیگر بزرگان انداخت و این جلسه مظهری از خاطرات مختلف برای من بود.

نعمت‌اللهی ادامه داد: همزمانی جلسه با میلاد حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز امور تربیتی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم منشا برکات خیر برایمان باشد.

قائم ‌مقام وزیر با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری تصریح کرد: امیدوارم با همفکری مربیان پرورشی و تدبیر وزیر آموزش و پرورش بر اساس اقدامات تحولی و مبتکرانه زمینه اجرایی شدن سند بنیادین تحول فراهم شود و شما دوستان به عنوان پویندگان نظام تعلیم و تربیت ما را کمک و همراهی کنید.

او در ادامه با قدردانی از نشاط، شور و امیدی که در دانش‌آموزان دیده‌ می‌شود، پیشنهاد داد‌: خوب است جلسه‌ای را با همین ترتیب و ترکیب در محضر مقام معظم رهبری یا ریاست جمهوری داشته باشیم.

نعمت‌اللهی با قرائت بخشی از بیانیه رهبری در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: صیانت از شعار‌های انقلابی از مهمترین نکات تربیتی این بیانیه بود و شعار دانش‌آموزان باید مظهر تحقق شعار هایتان در جامعه به صورت عمل باشد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار