با حضور سرپرست اداره آموزش ‌و ‌پرورش استثنایی خراسان رضوی:

جشن تکلیف ۱۲۰ دانش‌آموز دختر با نیازهای ویژه برگزار شد

مشهد (پانا) - با حضور سرپرست اداره آموزش ‌و ‌پرورش استثنایی خراسان رضوی، خیرین و جمعی از مدیران مراکز آموزشی، به نمایندگی از دانش آموزان با نیازهای ویژه استان، جشن تکلیف ۱۲۰ دانش‌آموز دختر با نیازهای ویژه همزمان با برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان سراسر کشور در مرکز آموزشی سوم شعبان شماره 2 مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف ۱۲۰ دانش‌آموز دختر با نیازهای ویژه برگزار شد

ابوالحسن حقیقی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن گفت: تکلیف یعنی ماموریت الهی، ماموریتی که خدای متعال به انسان می‌دهد تا به بهترین وجهی بندگی خود را انجام دهد.

وی افزود: وقتی دختر و پسری به سن تکلیف می‌رسد در واقع لیاقت و قابلیت این را پیدا کرده است که خدای بزرگ او را مخاطب خود قرار داده و تکالیف بندگی را بر دوش او گذاشته است. جشن تکلیف در حقیقت جشن تشرف یک انسان و یک نوجوان به ساحت لطف و توجه پروردگار است و باید این را قدر بدانید.

سرپرست اداره آموزش ‌و ‌پرورش استثنایی خراسان رضوی با بیان اینکه حضور در این مراسم و در کنار این دانش‌آموزان از توفیقات الهی است خاطرنشان کرد: تکلیف شروع بندگی و سرآغاز کمال است و جشن تکلیف جشن آغاز بندگی و عبودیت این دانش‌آموزان است و اطاعت از امر خدا و فرامین و دستورات دین مبین اسلام موجب کمال روح می شود.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم برنامه حاملان قرآن برگزار شد و به منظور تکریم این دانش‌آموزان از طرف آستان ‌قدس رضوی با اهدای مجلد قرآن کریم، بسته های حاوی چادر نماز و جانماز از این دانش آموزان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار