مدیر جامعه الزهرا: برگزاری همایش کتاب سال بانوان در قم

قم (پانا) - مدیرجامعه الزهرا گفت: همایش کتاب سال بانوان با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی پنج شنبه در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۹۶۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جامعه الزهرا: برگزاری همایش کتاب سال بانوان در قم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد مدنی در نشست خبری که در جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب می گذرد و اکنون در آستانه ورود به پنجمین دهه انقلاب هستیم و باید نسبت به اجرای بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب بیش از پیش در جامعه‌الزهرا تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه در مجموعه جامعه‌الزهرا به دنبال بررسی ضعف های خود در چهل سال گذشته هستیم، تصریح کرد: صاحبان اصلی این نظام مردم هستند که باید از عملکرد همه دستگاه ها به صورت شفاف مطلع باشند.
مدیرجامعه الزهرا به آزمون ورودی جامعه‌الزهرا در روز جمعه اشاره و بیان کرد: اقبال خوبی از سوی خواهران برای آزمون وروردی این مرکز علمی صورت گرفته است و این مسأله در حالی رخ می دهد که در مراکز آموزش عالی ظرفیت پرنمی شود.
وی با اشاره به شمار شرکت کنندگان در این آزمون گفت: 5 هزار و 300 تن از خواهران دراستان و مرکز استان در این آزمون شرکت می کنند.
حجت‌الاسلام‌ مدنی با اشاره به مقاطع برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در سه سطح 2 ، 3 و 4 است که معادل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می شود.
وی با بیان اینکه در مقطع بین الملل نیز برای طلاب خارجی علاقمند آزمون جداگانه ای برگزار می شود، گفت: این آزمون در تمام طول سال برای علاقمندان برگزار می شود.
مدیرجامعه الزهرا از برگزاری آیین اختتامیه کتاب سال بانوان در جامعه‌الزهرا خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این برنامه به صورت ملی تلاش می کنیم تا پژوهش هایی به صورت خاص در سطح ملی داشته باشیم.
وی با تاکید براینکه تا کنون این مهم رخ نداده است، تصریح کرد: از دوسال گذشته اجرای این طرح کلید خورده و در این راستا گروه های علمی تشکیل و از ظرفیت اساتید مختلف بهره برده شد.
حجت‌الاسلام‌ مدنی همچنین از ارسال 600 اثر به دبیرخانه کتاب سال بانوان خبر داد و گفت: روز پنج شنبه این همایش با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی ساعت 8.30 صبح در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار