مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش:

کیفیت آموزش مهم ترین چالش دوره پیش دبستانی است

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهم ترین چالشی که در حال حاضر در حوزه پیش دبستانی وجود دارد موضوع کیفیت آموزشی است که باید مورد توجه و دقت بیشتری قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۹۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت آموزش مهم ترین چالش دوره پیش دبستانی است

به گزارش ایرنا رخساره فضلی دوشنبه در حاشیه همایش ملی یافته های پژوهشی دوره پیش دبستانی در محل تالار امام خامنه ای اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پنج سال گذشته وضعیت جذب و زیر پوشش قرار دادن نوآموزان دوره پیش دبستانی بسیار خوب بوده است و در حال حاضر باید به جنبه کیفیت آموزشی در این دوره توجه شود.

وی گفت: آموزش ها باید منطبق با نیازهای نوآموزان و برنامه وزارت آموزش و پرورش توسط مربیان ارائه شود.

فضلی افزود: یکی از مهم ترین مولفه ها برای کیفیت بخشی آموزش در پیش دبستانی ها توجه به تفاوت های فردی کودکان است که برای تحقق این مهم نیاز به نیروی های آموزش دیده و با کیفیت داریم تا بتوانند بستری مناسب برای آموزش نوآموزان فراهم کنند.

مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یک میلیون و 200 هزار نو آموز در دوره پیش دبستانی در کشور مشغول به تحصیل هستند که 25 درصد آن ها از حمایت های دولت استفاده می کنند.

وی بیان کرد: نوآموزان در مناطق عشایری و مناطق بسیار محروم و مناطق مرزی کاملا رایگان و با حمایت دولت در کلاس های پیش دبستانی حضور دارند.

گفتنی است از 265 مقاله ارسال شده به همایش ملی یافته های پژوهشی پیش دبستانی 90 مقاله پذیرفته شد که در قالب سخنرانی و پوستر ارائه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار