کسب دو مقام اول استانی توسط دانش آموزان و سرگروه درس تفکر و سبک زندگی ناحیه ۲ اهواز

اهواز(پانا) - مسئول امور تربیتی ناحیه ۲ اهواز از کسب دو مقام اول استانی توسط دانش آموزان و سرگروه درس تفکر و سبک زندگی این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو مقام اول استانی توسط دانش آموزان و سرگروه درس تفکر و سبک زندگی ناحیه ۲ اهواز

امیر حاتمی با اعلام این خبر گفت: سارا آقاجری مربی پرورشی و سرگروه درس تفکر و سبک زندگی ناحیه ۲ اهواز توانست مقام اول استانی در رشته سوالات برتر پایه هفتم درس تفکر و سبک زندگی را از آن خود کند.

حاتمی همچنین با اشاره به انتخاب پروژه دانش آموزان آموزشگاه تیزهوشان شهید بهشتی به عنوان پروژه برتر استان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. توجه به آمارهای هولناک دانش آموزانی که در زندگی سهم کمتری از شادی و شادکامی داشتند و بر این اساس متمایل به رفتارهای پرخطری از قبیل خودکشی شده اند نگران کننده است.

وی افزود: یکی از مواردی که می تواند سهم بسزایی در رسیدن به اهداف داشتن مدارس شاد داشته باشند توجه به خواسته های منطقی دانش آموزان در این زمینه است؛ و پژوهش حاضر بر مبنای یک مطالعه کیفی جهت کشف چیستی و بررسی معیارهای مدرسه شاد از نقطه نظر دانش آموزان انجام شده است.

گفتنی است این پژوهش در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی۲ انجام گرفت. دانش آموزان پژوهشگر سیدایلیا راحت مقدم و علی صالح، دبیر راهنما یوسف فرشادنیا و جامعه مورد مصاحبه ۲۵ نفر از پایه های مختلف هفتم، هشتم و نهم بودند که به صورت تصادفی تعیین شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار