بیش از 4 هزار مشترک اردستانی قبض اخطار دریافت کردند

اردستان (پانا)- مدیر آبفا اردستان با بیان اینکه بیش از 4 هزار مشترک شهرستان قبض اخطار افزایش مصرف دریافت کردند گفت: بیشترین مصرف آب در باغات و واحدهای صنعتی انجام می شود.

کد مطلب: ۸۹۶۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 4 هزار مشترک اردستانی قبض اخطار دریافت کردند

سیدعباس شریعت مدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مواقعی که مصرف آب افزایش پیدا می کند ماه اسفند است و تقریبا به میزان مصرف تابستان می رسد که توصیه داریم شهروندان موارد صرفه جویی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه ایام پایانی سال شهروندان برای خانه تکانی و موارد دیگر آب مصرفی زیادی را مصرف می کنند افزود: با افزایش مصرف شهروندان در شهر مجبور هستیم به آب شهروندان که آب اصفهان را مصرف می کنند مقداری آب چاه اضافه کنیم تا بتوانیم کمبود را جبران کنیم.

مدیر آبفا اردستان به افزایش 35 تا 40 درصد مصرف آب شهروندان در ایام پایانی سال اشاره و تاکید کرد: در چند روز گذشته باتوجه به حجم بالای مصرف مجبور شدیم 30درصد آب مصرفی را از چاه تامین کنیم. البته در مواقع عادی 100 درصد آب مصرفی از اصفهان تامین می شود.

شریعت‌مدار با هشدار به شهروندانی که صرفه جویی آب را رعایت نمی کنند گفت: مخصوصا اهالی روستاهای شهرستان صرفه جویی آب را جدی بگیرند که مجبور نشویم از افزایش میزان آب چاه استفاده کنیم.

وی میزان مجاز مصرف آب هر خانوار 4 تا 5 نفری را 20مترمکعب عنوان و تصریح کرد: شهروندانی که بیش از این میزان آب مصرف کنند بصورت پلکانی افزایش هزینه مصرفی لحاظ می شود.

وی وضعیت آب آشامیدنی شهروندان را کاملا بهداشتی وسالم عنوان کرد و گفت: تا شامگاه یکشنبه وضعیت آب آشامیدنی منطقه اردستان به روال قبل بر می گردد.

مدیر آبفا اردستان به موضوع شیرهای برداشت آب سطح شهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اینگونه شیرها که اساسا برای مواقع بحران است نیز هم اکنون باز است و شهروندان می توانند از آنها که آب مستقیم است استفاده کنند.

شریعت مدار تعداد شیرهای برداشت در شهرستان را بیش از 35 انشعاب برشمرد و گفت: پنج شیر برداشت در اردستان آماده بهره برداری است که بزودی انجام می شود تا در مواقع کم آبی شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار