در واکنش به شکایت از آذری جهرمی؛

سهیلا جلودارزاده: شکایت از وزیر ارتباطات، عدم درک صحیح از خواست مردم است

تهران (پانا) - یک نماینده مجلس از دولت و وزیر ارتباطات می‌خواهد در برابر شکایت دادستان، به خواست ملت توجه داشته باشند نه اندیشه‌ای که باور دارد با محدودسازی می‌تواند جامعه را اداره کند.

کد مطلب: ۸۹۶۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سهیلا جلودارزاده: شکایت از وزیر ارتباطات، عدم درک صحیح از خواست مردم است

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایرنا در واکنش به شکایت دادستان از محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید: خواست مردم دقیقا همان کاری است که آقای جهرمی تاکنون انجام داده‌اند. ایشان تا به امروز به خواست مردم عمل کرده‌اند و از این به بعد هم باید در این جهت حرکت کنند.

جلودارزاده می‌افزاید: دلیل شکایت از وزیر ارتباطات عدم درک صحیح از خواست مردم است. برای آنان آقای وزیر زیاد اهمیت ندارد. آنها فکر می‌کنند با این روش می‌‌توان مملکت را اداره و کنترل کرد. در حالی که کاملا برعکس است.

او معتقد است: شکایت دادستانی از وزیر ارتباطات دعوای دادستان و وزیر نیست، بلکه دعوا و تلاقی دو نوع اندیشه برای اداره کشور است. در این میان دولت باید به خواست ملت عمل کند. آقای وزیر و رئیس‌جمهوری هم تاکنون اینگونه عمل کرده‌‌اند.

این نماینده مجلس تأکید دارد:‌ امروز نمی‌توان با بستن و محدود کردن، فضایی را کنترل کرد. شاید امروز فقط حقیقت است که می‌تواند جامعه را مدیریت و مجاب کند. مخصوصا جامعه ایرانی که همه معیارها و اصول را برای تشخیص حقیقت دارد. جامعه ایرانی علی‌رغم همه تلاش‌هایی که می‌شود بسیار عاقلانه هم ارزش‌ها را حفظ می‌کند و هم به حقوق خودش می‌رسد. یعنی در حالی که در مقابل دشمنان می‌ایستد، برای احقاق حقوق فردی و اجتماعی خود هم تلاش می‌کند.

جلودارزاده توصیه می‌کند: دوستان، عزیزان و اساتید ما در قوه قضاییه و جاهای دیگر باید از این دریچه به مردم نگاه کنند. این مردم همان مردمی هستند که شهید دادند. روز 22 بهمن بیرون می‌آیند و همان‌هایی هستند که با تحریم‌ها و فقر و نداری می‌سازند ولی دانستن، حق آنان است.
این عضو فراکسیون امید تأکید می‌کند: مردم ما بسیار خوب حرکت اجتماعی خود را به سمت توسعه و آزادی پیش می‌برند. آنان به‌موقع مثل یک اقتصاددان عمل می‌کنند، به‌موقع مثل یک سیاستمدار حرکت می‌‌کنند. بنابراین اینکه می‌خواهند بدانند، حقشان است و آقای جهرمی هم این حق مردم را درک کرده است.

دیشب جواد جاویدنیا معاون امور فضای مجازی دادستان کشور از شکایت دادستانی و «دو هزار نفر از مردم اهواز» از محمد جواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد و احتمال داد که این شکایت منجر به حکم انفصال از خدمات دولتی شود. عدم اجرای قوانین و مقررات دولتی و عدم اجرای دستورات قضایی دلیل شکایت از آذری‌جهرمی اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار