فاطمه گودرزی: «لحظه گرگ و میش» روایت تاثیر جنگ بر خانواده‌های ایرانی است

مردم می پرسند چرا در این اوضاع اقتصادی نباید سریال شاد تولید شود

تهران (پانا)-بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» می گوید استقبال از این فیلم بسیار خوب بوده به طوری که مردم حتی در مغازه‌ها هم با او درباره این فیلم صحبت و آن را نقد می‌کنند.

کد مطلب: ۸۹۶۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه گودرزی: «لحظه گرگ و میش» روایت تاثیر جنگ بر خانواده‌های ایرانی است

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون، که کارنامه هنری درخشانی دارد، این روزها با سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان مهمان خانه‌های مردم است.
این بازیگر در گفت‌و گو با خبرنگار پانا درباره چگونگی حضورش در سریال «لحظه گرگ و میش»،گفت: همایون اسعدیان به عنوان کارگردان فیلم یکی از دلایل اصلی انتخاب نقش بود سال‌ها پیش با او همکاری کرده بودم می‌خواستم در یک فیلم یا سریال دیگر با او تجربه کار کردن داشته باشم.

وی ادامه داد: دلیل دیگر بازی من در سریال«لحظه گرگ و میش» موضوع آن و فراز و نشیب‌هایی است که این نقش به همراه دارد.
گودرزی همچنین با اشاره به اینکه سریال گرگ‌و میش ازجمله سریال‌های متفاوتی است که در زمینه جنگ و دفاع مقدس ساخته شده و خط فکری جدیدی را دنبال می‌کند، اظهار کرد: ما در ایران همیشه زمانی که صحبت از دفاع مقدس می‌شد به سراغ خط اول جبهه برای فیلمبرداری می‌رفتیم اما این فیلم اتفاقاتی که در جنگ می‌افتد و تاثیراتش را در چند خانواده نشان می‌دهد. نسل جوان به طور واقعی همین چیزی که در فیلم نشان می‌دهیم هستند و طرز فکرهای کاملا متفاوتی به زندگی دارند.


هر جا که می‌روم مردم درباره «لحظه گرگ و میش» صحبت می‌کنند
این بازیگر باتجربه با اشاره به استقبال مخاطبان از سریال «لحظه گرگ و میش» گفت: استقبال مخاطبان از این سریال بسیار خوب بود، هر جا که می‌روم حتی در مغازه‌ها نیز مردم درباره آن صحبت می‌کنند و خیلی آن را دوست دارند حتی انتقادهایی هم که از فیلم می‌شود نشان‌دهنده علاقه آن‌ها است.
وی افزود: بیشترین انتقادی که مخاطبان از فیلم می‌کنند درباره فشارهایی است که وضعیت اجتماعی و اقتصادی به مردم وارد می‌کند و باعث می‌شود مردم بخواهند فیلم‌های شاد و کمدی ببینند تا حتی برای لحظاتی هم که شده لبخند بر لبشان بیاید و غم و غصه‌هایشان را فراموش کنند.
غم و غصه‌های این نقش نسبت به فیلم‌هایی که در گذشته بازی کرده بودم بی سابقه بود
گودرزی همچنین درباره نقش مادر در این فیلم و تفاوتش با دیگر نقش‌های مادری که تا به‌حال بازی کرده است تصریح کرد: ازجمله پیچیدگی‌های نقش مادر این فیلم این بود که بچه‌هایش آسیب می‌بینند، در فیلم‌های دیگری که حضور داشتم نقشی با این‌همه غم و غصه نداشتم.
وی در پایان صحبت‌هایش درباره سریال‌هایی که تلویزیون می‌سازد توضیح داد: مردم ترجیح می‌دهند فیلم و سریال‌های خوب تلویزیون را ببینند زیرا به فیلم‌های ایرانی علاقه‌مندهستند اما وقتی از طرف آن تامین نمی‌شوند به سراغ ماهواره یا دیگر امکانات برای فیلم دیدن می‌روند و فکر می‌کنم اگر قصه ها روز باشند و به مسائل جوانان پرداخته شود بسیار بیشتر از آن‌ها استقبال می‌شود و حتی اگر فیلم درباره جوانان نباشد باید آنقدر جذاب باشد که مردم به تماشای آن بنشینند. سریال«لحظه گرگ و میش» نسبت به فیلم‌هایی که قبلا در این سبک ساخته شده بازتر و فضای فیلم هم جذاب‌تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار