مدیر آموزش و پرورش شهرقدس: در کار خبری احتیاط کنید تا خبرنگار نما نشوید

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرقدس خبرنگاران دانش آموزی پانا را از مطرح ترین خبرنگاران شهرستان خواند.

کد مطلب: ۸۹۶۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرقدس: در کار خبری احتیاط کنید تا خبرنگار نما نشوید

جلسه آموزشی خبرنگاران دانش آموزی پانا شهرقدس باحضور هادی فخاری مسئول خبرگزاری پانا اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش، محمد قاسمی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرقدس در اتاق شورا اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس اظهار کرد: امروز خبرنگاران پانا در میان مسئولین و ادارات شهرستان به خوبی شناخته شده اندو چندین سال پیش در منطقه ما با روزهایی پر فراز و نشیب و مشکلات بسیار سختی مواجه بودیم و درآن زمان نیز ادارات و نهادهایی نبود که مشکلات را منعکس کنیم تا رسیدگی شود. اما امروز مقداری زیادی از موانع آن زمان برداشته شده است.

او در ادامه افزود: در کار خبری احتیاط کنید تا خبرنگار نما نشوید و عده ای از خبرگزاری‌ها، خبرنگار نماهایی دارند که در ایام انتخابات به نحوی خبر میزنند که به نفع جناح و گروه خاص سیاسی باشد.

سپس محمدقاسمی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر قدس از زحمات مسئول خبرگزاری پانااداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش ، زهرا زراعتکار کارشناس فرهنگی و مهری علیی رابط خبرگزاری پانا شهرقدس تقدیر و کرد.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار