سبد کالا در بین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد توزیع می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای توزیع سبد کالا در بین خانواده‌های زیرپوشش خبر داد و گفت: هدف ما این است که شور و نشاط را در آستانه عید نوروز به خانواده‌های زیر‌پوشش هدیه دهیم.

کد مطلب: ۸۹۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سبد کالا در بین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد توزیع می‌شود

حسین دشتی در دیدار با رئیس بسیج رسانه اردبیل اظهار داشت: در آستانه عید نوروز جشن نیکوکاری 15 اسفند ماه در اردبیل برگزار می‌شود تا با جمع‌آوری کمک‌های خیران و مردم بتوانیم نقش اساسی در تامین مایجتاج نیازمندان در آستانه عید نوروز داشته باشیم .

او از برنامه‌ریزی برای توزیع سبد کالا در بین خانواده‌های زیرپوشش خبر داد و بیان کرد: هدف ما این است که شور و نشاط را در آستانه عید نوروز به خانواده‌های زیر‌پوشش هدیه دهیم . وی یکی از رویکردهای کمیته امداد را ارائه خدمات و جمع‌آوری کمک‌های مردم به صورت الکترونیکی برشمرد و افزود: در این زمینه 50 درصد جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود .

مدیرکل کمیته امداد استان از ارائه 6 نوع خدمت به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان نیز گفت: هزینه بیماران صعب العلاج، پرداخت هزینه درمانی، ارائه تسهیلات، اهدای جهیزیه و سایر موارد از جمله برنامه‌هایی است که انجام داده شده و مشکلی در اهدای جهیزیه به زوجین نداریم .

دشتی تصریح کرد: هزینه‌های درمانی بیماران پرداخت می‌شود و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد .

او ضمن ابراز نگرانی در ارتباط با افزایش تعداد خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان نیز گفت: متاسفانه امسال به دلیل مشکلات اقتصادی بیش از 12 هزار نفر به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان افزوده شده‌اند .

مدیرکل کمیته امداد استان از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن چهل سالگی کمیته امداد استان خبر داد و افزود: یکی از دستاوردهای کمیته امداد در چهل سال ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین مردم است .

دشتی بیان کرد: مردم اردبیل همیشه در کمک به نیازمندان پیشگام بوده‌اند به طوری که کمک‌های مردمی استان و خانوارهای نیازمند زیرپوشش 30 درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است .

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان نیز گفت: برگزاری جشن نیکوکاری فرهنگ کمک کردن به دیگران را در میان آحاد جامعه نهادینه می‌کند که این مهم‌ترین رسالت و وظیفه رسانه است .‌

سرهنگ پایدار علی لطفی ‌اظهار داشت: خدمات کمیته امداد اردبیل شایسته تحسین است چرا که این نهاد انقلابی نقش اساسی در کمک به محرومان و نیازمندان دارد .

او با اشاره به پیشگامی کمیته امداد اردبیل در محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان گفت: در این زمینه در استان اقدامات خوبی انجام یافته است .

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان نقش کمیته امداد را در محرومیت‌زدایی و برطرف کردن دغدغه‌های مشکلات یک امر اساسی برشمرد و افزود : این مجموعه توانسته امیدواری در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش ایجاد کند .

لطفی با بیان این که برگزاری جشن نیکوکاری فرهنگ کمک کردن به دیگران را در میان آحاد جامعه نهادینه می‌کند تصریح کرد: بسیج رسانه استان اردبیل در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان اقدمات اساسی انجام داده و با استفاده از ظرفیت خود در راستای ترویج این فرهنگ حسنه نیکوکاری گام برداشته است .

او تصریح کرد: کمیته امداد استان دستاورد بزرگی در راستای کمک به نیازمندان داشته و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های اساسی فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان در جامعه ترویج شود .

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان بیان کرد: در آستانه عید نوروز قرار داریم و در این ایام خانواده‌های نیازمند همانند اقشار مختلف مردم به مایجتاج ضروری نیاز دارند که کمیته امداد استان با کمک‌های خیران و مردم در این زمینه برنامه‌های خوبی تدارک دیده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار