آغاز ️طرح جهادی استقبال از نوروز در ارومیه

ارومیه (پانا)- طرح جهادی استقبال از نوروز با مشارکت شهروندان ارومیه‌ای امروز در محل تقاطع غیر هم سطح سرو آغازشد.

کد مطلب: ۸۹۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ️طرح جهادی استقبال از نوروز در ارومیه

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با اشاره به آغاز گسترده اجرای طرح استقبال از بهار" در ارومیه، بیان کرد: طرح جهادی استقبال از نوروز با مشارکت شهروندان با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ارائه خدمات محله‌ای مد نظر است، بیان کرد: لکه گیری و آسفالت معابر، کاشت گل و درخت، عملیات حذف موانع فیزیکی، تنظیف و شستشوی معابر، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحاء دیوارنوشته‌های غیرمجاز، ترمیم و رنگ آمیزی جداول، لایروبی جوب‌ها و کانال ها، ساماندهی و پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله و رسیدگی به وضعیت ظاهری باکس‌ها و نصب بتن پلاک، نصب انواع المان و سفره هفت سین نوروزی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی‌های سطح شهر از اهم اقدامات شهرداری ارومیه در قالب طرح استقبال از بهار در معابر شهری است.

حضرت پور با تاکید بر اینکه نگه داشت شهر بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست، عنوان کرد: طرح جهادی استقبال از نوروز با یک نگاه فرهنگی و مشارکت شهروندان آغاز شده است و از شهروندان در خواست داریم در اجرای این مهم یاریگر شهرداری ارومیه باشند.

وی افزود: طرح جهادی استقبال از نوروز با مشارکت شهروندان با هدف آماده سازی شهر ارومیه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران هم چنین تمرین برای تحقق ارومیه ۲۰۲۰"شهر ایده آل برای گردشگری" در شهر ارومیه اجرا و تا ۲۵ اسفند ماه تدوام خواهد داشت.

شهردار ارومیه بر تلاش شبانه روزی نیرو‌های خدماتی شهرداری ارومیه برای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای ایام نوروز و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح جهادی استقبال از نوروز با مشارکت شهروندان شهری دلپذیر و زیبا برایگردشگران مهیا می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار