سیما و منظر شهری گیلان برای استقبال از نوروز آماده شود

رشت (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: سیما و منظر شهری برای استقبال از نوروز آماده شود و لازم است شهرداران و مجموعه مدیریت شهری در مسیر ساماندهی چهره شهرها همتی مضاعف داشته باشند.

کد مطلب: ۸۹۶۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سیما و منظر شهری گیلان  برای استقبال از نوروز آماده شود

علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان روز دوشنبه در نشست شهرداران استان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و لزوم تقویت خدمات شهری افزود: از ظرفیت تشکل‌های مردمی و سازمان های مردم نهاد در بهبود وضعیت سیمای شهری استفاده بهینه شود.
وی برای حضور میدانی خود و مجموعه همکاران حوزه مدیریت شهری در پاکسازی شهرها از زباله اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: امیدوارم مردم با همدلی مضاعف شهرداری‌ها را در انجام وظایف خود همراهی کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی برکسی پوشیده نیست، گفت: شهرداران با تدبیر از ظرفیت های مختلف موجود در استان برای رونق اقتصادی مجموعه مدیریت شهری استفاده کنند.
اکبری مقدم خاطرنشان کرد: صرفه جویی در هزینه‌ها و مدیریت ویژه اجرای پروژه های عمرانی باید با جدیت در دستور کار شهرداران قرار گیرد.
وی به تاکید استاندار گیلان در خصوص پرداخت مطالبات حوزه کارگری اشاره کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری مستمر و جذب منابع ملی شاهد رفع بخشی از دغدغه های پرداخت مطالبات حوزه شهرداری‌ها باشیم.
وی همچنین خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی مرتبط با شهرداری‌ها در جهت تامین منابع مالی مورد نیاز در پرداخت حقوق پرسنل و تعهدات آنان شد.
در این نشست برخی از شهرداران به بیان مشکلات، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در جهت بهبود وضعیت مدیریت شهری استان پرداختند.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری ، استان گیلان دارای 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و دو هزار و 583 آبادی دارای سکنه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار