به مناسبت فرا رسیدن روز زن برگزار شد: مراسم تجلیل از بانوان شاغل درسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی طی مراسمی با حضور بانوان شاغل درسازمان دانش آموزی استان ، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه اطهر(س) و روز زن، از خدمات و تلاشهای جامعه بانوان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت فرا رسیدن روز زن برگزار شد: مراسم تجلیل از بانوان شاغل درسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی

محمد رضابااطمینان مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در ابتدای این نشست با گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن افزود: حضرت فاطمه اطهر(س) نه تنها بهترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی است بلکه برای تمام بشریت است.

او ادامه داد: بانوان ما با الگو قرار دادن منش و راه و روش حضرت فاطمه (س) می توانند نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت و تعالی جامعه داشته باشند.

بااطمینان افزود: بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و کوشش در محیط های اداری، نقش خود را به شایستگی ایفا کرده اند و خدمات قابل تقدیری را به جامعه خود ارائه نموده اند.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی بیان کرد: زنان همراه با مردان در صحنه‌های زندگی اجتماعی حضوری فعال دارند که در استان ما این حضور به مراتب نمایان‌تر است.

او با اشاره به جایگاه ویژه بانوان در دولت تدبیر و امید خاطر نشان ساخت: در محیط کار بانوان به دلیل نکته سنجی و دقت نظر بالا در انجام وظایف خود و امور محوله موفق بوده اند که شایسته تقدیر است.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از زحمات بانوان شاغل درسازمان دانش آموزی استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار