مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم: رضایتمندی مردم پشتوانه اصلی دستگاه‌های دولتی است

قم (پانا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم رضایتمندی مردم از خدمات را پشتوانه دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: اگر خدماتی که ارائه می‌دهیم منجر به رضایتمندی مردم نشود تمام تلاش‌ها را هدر خواهد داد.

کد مطلب: ۸۹۶۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم: رضایتمندی مردم پشتوانه اصلی دستگاه‌های دولتی است

دکتر علی جان صادق پور در مراسم تجلیل از کارکنان مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای قم، پاسخگویی به مردم و مشتری مداری را در دستگاه‌های خدماتی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مرکز 122 به عنوان پیشانی و دکور شرکت آب و فاضلاب در این زمینه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی رضایتمندی مردم از خدمات را سرمایه اجتماعی و پشتوانه اصلی دستگاه‌های دولتی دانست و یادآور شد: اگر خدماتی که ارائه می‌دهیم منجر به افزایش رضایتمندی مردم نشود تمام تلاش‌ها را هدر خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه باید با رفع نواقص، تمام ارتباطات شرکت آب و فاضلاب با مردم از طریق مرکز 122 باشد، اظهار داشت: این مرکز تنها راه ارتباطی با مردم است که می‌توانیم به وسیله آن ضمن ایجاد رضایتمندی در جامعه، فعالیت‌های انجام شده را ارزیابی کنیم.

وی از کارکنان مرکز ارتباطات مردمی 122 خواست در ارتباطات خود به نحو شایسته‌ای با مردم برخورد کنند تا احساس رضایت از خدمات در شهروندان به وجود آید.

دکتر صادق پور خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم با شروع پروژه‌ها و تا پایان و ارائه خدمت، مردم را همراه خود کنیم، خدمات ما تأثیرات دوچندانی برجای خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: اگر تلاش برای خدمت‌رسانی با نیازسنجی، اطلاع‌رسانی و در نهایت مشارکت مردم همراه باشد، نتایج آن بسیار چشمگیر خواهد بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 قم نیز در این مراسم گفت: در تلاش هستیم با تغییرات جدید و راه‌اندازی کامل نرم‌افزارها شاهد تحول اساسی در خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

علی‌اصغر جعفری همچنین خواستار جمع‌آوری شماره تماس‌های مشترکین شد و اظهار داشت: این امر می‌تواند در ارائه خدمات، روند و رویکرد متفاوت‌تری از گذشته فراهم کند و اثرات آن بسیار گسترده خواهد بود.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اهدا لوح و هدیه از تلاش‌های کارکنان مرکز 122 در پاسخگویی به مردم قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار