نماینده ولی فقیه اردبیل: لزوم مطالبه‎گری رسانه‌ها از مسئولان

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: ترویج اسراف هیچگونه سنخیتی با آموزه‌های والای دینی و اخلاقی نداشته و همواره مذموم است.

کد مطلب: ۸۹۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه اردبیل:  لزوم مطالبه‎گری رسانه‌ها از مسئولان

آیت‌الله سید حسن عاملی به نقش مهم رسانه‌ها در تولید و توزیع اطلاعات اشاره کرد و گفت: با مطالبه گری رسانه‌ها از مسئولان می‌توان توسعه همه جانبه کشور و رفع مشکلات و موانع را شاهد شد.

او بیان داشت: با قرار گیری در شرایط سخت اقتصادی موجود، دوری از هر گونه تشریفات و اسراف مورد تاکید بوده و تمامی خانواده‌ها باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه اردبیل به وظیفه خطیر رسانه‌ها در فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: با راه اندازی کمپین عید نوروز ساده و بی تکلف در فرهنگسازی و ترویج برگزاری مراسماتی بدون هر گونه اسرافیگری تاکید خواهد شد.

عاملی یادآور شد: صرف نظر از مشکلات اقتصادی و وضع تحریم‌های سخت توسط دشمنان قسم خورده انقلاب، در هر شرایطی آداب شایسته و بی‌تکلف باید ترویج شده و از برگزاری مراسم‌های پرهزینه خودداری شود.

او ادامه داد: اصحاب رسانه و دستگاه‌های فرهنگی وظیفه بسیار سنگینی را در قبال مقابله با ترویج فرهنگ اسراف داشته و باید با انسجام مناسب در مقابل تمامی اصول غیراخلاقی مقابله نمایند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان رسانه‌ها باید با پرداخت به واقعیت‌های جامعه از هر گونه سیاه‌نمایی که منجر به بروز یاس و نا امیدی در بطن مردم می‌شود خودداری نمایند.

عاملی یادآور شد: با وجود اینکه در مشکلات اقتصادی قرار گرفتیم، اما باید با بیان واقعیت‌ها به رشد اقتصادی موجود نیز اشاره کرد و زمینه‌های تلاش و امیدواری مضاعف مردم را برای عبور از عرصه‌های سخت فراهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار