بیش از ۱٦۰ هزار عدد یراق آلات خارجی قاچاق در بوکان کشف شد

ارومیه (پانا)- فرمانده انتظامی بوکان از کشف بیش از ۱۶۰ هزار عدد یراق آلات خارجی قاچاق در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱٦۰ هزار عدد یراق آلات خارجی قاچاق در بوکان کشف شد

سرهنگ مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس بوکان در کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان، از یک دستگاه وانت پیکان بیش از ۱۶۰ هزار عدد یراق آلات خارجی قاچاق را کشف و ضبط نمودند.

وی افزود: ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۱۵۰ میلیون ریال برآورد گردیده و در این خصوص یک نفر دستگیر شده که جهت طی کردن مراحل قانونی به عمراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی تحویل گردید.

محبعلی فرمانده انتظامی بوکان یادآور شد: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و آغاز سفر‌های نوروزی و لزوم پیشگیری از تصادفات ناشی از نقص فنی خودرو‌ها، ضروری است رانندگان محترم وسایط نقلیه، نسبت به اخذ برگ معاینه فنی خودرو‌های خود از مراکز معاینه فنی تحت نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بوکان اقدام نمایند.

در چند روز گذشته، تیم‌های عملیاتی پلیس در محور‌های مواصلاتی بوکان، در عملیات‌هایی جداگانه تعداد ۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، ۱۴۶۷ متر پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، تعداد ۱٨ هزار نخ سیگار خارجی ۲۸۸ کیلوگرم گردوی خارجی و ۴هزار و ۲۱٨ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف و ضبط نموده اند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار