عبدالرضا فولادوند: نیاز و عدم نیاز به نیروها سرنوشت نقل و انتقالات را مشخص خواهد کرد

تهران ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: من از شما معاونین پرورشی مناطق می خواهم تا، به صورت مسئولانه بر خروج و نقل و انتقال نیروهایتان نظارت کنید.

کد مطلب: ۸۹۶۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند:  نیاز و عدم نیاز به نیروها سرنوشت نقل و انتقالات را مشخص خواهد کرد

جلسه شورای معاونین پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره امور تربیتی، رئیس سازمان دانش آموزی و سایر رووسای حوزه پرورشی، با هدف بررسی برنامه های گرامیداشت هفته تربیت اسلامی، در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار گردید.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن عرض تشکر از معاونین پرورشی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت اسلامی با تاکید بر اهمیت و نقش موثر معاونین پرورشی و فرهنگی در آموزش و پرورش گفت: به جهت سرنوشت ساز بودن مباحث پرورشی و تربیتی در طول عمر انسان ها و تاثیر آن بر روح و روان دانش آموزان، این حوزه دارای حساسیت بسیار است.

مدیر کل آموز ش و پرورش شهر تهران در ادامه افزود: این اهمیت و نقش موثر حوزه پرورشی وحساسیت های متعدد آن موجب می شود که در حوزه آسیب های اجتماعی ورود کرده و برنامه هایی که در سطح وزارت آموزش و پرورش در این زمینه در حال تدوین، پیگیری و اجرا می باشد را مد نظر داشته باشید و در راستای زنده نگه داشتن هفته تربیت اسلامی، با تمام قوا از برنامه های پیش رو و مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی حمایت کنید.

وی در خصوص ساماندهی نیروهای انسانی که از آذر ماه آغاز شده اظهار داشت: سال گذشته چیزی در حدود 700 نفر بازنشسته زیر 30سال و پیش از موعد داشته ایم و امسال نیز در حدود 7000 نفر از نیروهای ما بازنشسته خواهند شد، من از شما می خواهم به صورت مسئولانه بر خروج و نقل و انتقال نیروهایتان نظارت کنید، سال آتی نیاز و عدم نیاز به نیروها سرنوشت نقل و انتقالات را مشخص خواهد کرد.

فولادوند با اشاره بر اهمیت حوزه آسیب های اجتماعی، از تشکیل کمیته فوریت بررسی مسائل آسیب های اجتماعی برای کمک به حوزه پرورشی و مشاوره در صورت نیاز، خبر داد و گفت: جان هر دانش آموز برای ما بسیار ارزش دارد زیرا هر دانش آموز می تواند سرنوشت یک مملکت را تغییر دهد. وی در ادامه بر شاداب سازی مدارس، آموزش مهارت ها، جامعه پذیری و اخلاق اسلامی در مسیر کاری مدیران مدارس، رووسای مناطق و معاونین شورای پرورشی تاکید نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره بر اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان خواستار بررسی وضعیت اوقات فراغت، متولی آن، اعتبارات، فضاها، جمعیت دانش آموزی، کلاس ها و مربیان در جلسه بعدی شورای معاونین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار