رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان:

آشنایی با خدمات سازمان تأمین اجتماعی باعث تصمیم گیری بهتر دانش آموزان در آینده می شود

همدان (پانا) - بازدید دانش آموزان هنرستان پسرانه شهید شبیری از سازمان تأمین اجتماعی شعبه دو همدان با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان، مسئول سازمان ناحیه 1 و کارکنان تأمین اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با خدمات سازمان تأمین اجتماعی باعث تصمیم گیری بهتر دانش آموزان در آینده می شود

سومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تأمین اجتماعی به منظور ترویج و عمومی سازی مباحث بیمه و تأمین اجتماعی اجرا می شود که در این طرح دانش آموزان مدارس استان همدان از شعب تأمین اجتماعی بازدید می کنند.

در همین راستا رئیس سازمان دانش آموزی با اشاره به این که دانش آموزان نسل مولد و کارآفرین جامعه هستند و از شاغلین کشور در آینده محسوب می شوند گفت: این طرح باعث افزایش آگاهی و شناخت بیشتر دانش آموزان از قوانین و خدمات سازمان تأمین اجتماعی و در نتیجه تصمیم بهتر آن ها در زندگی می شود.
رئیس سازمان دانش آموزی استان ضمن تقدیر از میزبانی سازمان تأمین اجتماعی، طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب این سازمان را مؤثر و مفید ارزیابی کرد.

در بازدید دانش آموزان از شعبه 2 تأمین اجتماعی همدان، آن ها از نزدیک با خدمات سازمان آشنا شدند و کارشناسان شعبه نیز ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه سازمان تأمین اجتماعی و معرفی خدمات ارائه شده، در کلیه واحدها پاسخگوی سؤالات دانش آموزان بودند.

کارشناسان مرکز همچنین چگونگی روند اجرایی امور مرتبط با بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان را برای دانش آموزان تشریح و تبیین کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار