دیدار با مادر دانش آموز شهید محمدرضا فرهادی

بیرجند(پانا) ـ به مناسبت خجسته میلاد با سعادت فخر بشریت و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در معیت تنی چند از مسئولین و اصحاب رسانه با مادر شهید محمدرضا فرهادی دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۸۹۶۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با مادر دانش آموز شهید محمدرضا فرهادی

فرشید جعفری در این دیدار که یکشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: مادران شهدا نماد صبر، مقاومت و استورای در صراط ولایتند.

او، با بیان این که مداران شهدا با تأسی و الگو پذیری از حضرت زینب کبری(س) و حضرت ام البنین(س) باعث عزت، عظمت و سرفرازی ایران در گفتمان جهانی شده اند، ادامه داد: هنر مادران شهدا تربیت فرزندانی است که مسئولیت خطیر خود را شناختند و با الهام از آموزه‌های دینی به انجام شایسته ترین رسالت خود همت گماشتند و وحدت و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی تمام دستاوردهای ارزشمند خویش را در عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در پرتو مجاهدت شهدای عالیقدر، جانبازان سرافراز، آزادگان صبور و ایثارگران افتخار آفرین بدست آورده است.

جعفری با بیان این که شهید فرهادی درس رشادت و شهادت در مسیر ولایت را از کلاس درس عاشورا آموخت و اطلاع رسان مکتب عشق شد، اضافه کرد: امروز اگر جهانیان ایران اسلامی را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت و ایستادگی می شناسند در پرتو انوار پرفروغ و درخشان این ستاره های پرفروغ آسمان ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار