قدردانی وزیر ارتباطات از تیم تحقیقاتی ماهواره پیام

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال نامه‌ای از تیم تحقیقاتی ماهواره مخابراتی « پیام» دانشگاه صنعتی امیرکبیر قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی وزیر ارتباطات از تیم تحقیقاتی ماهواره پیام

به گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمدجواد آذری جهرمی از مصطفی صفوی عضو هیات علمی و مجری طرح ماهواره پیام دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تیم تحقیقاتی این ماهواره طی ارسال پیامی قدر دانی کرد.

در این پیام آمده است : اگر اندیشمندان عرصه علم و دانش توانسته‌اند زیباترین و ناب‌ترین افتخارات را در کالبد لحظه‌ها جاری سازند، به یقین حضور و همراهی و تلاش متخصصان و محققانی چون شما در حوزه علم و فناوری فضایی کشور تحول و تحرک مهمی را در این عرصه رقم زده است.

وی در ادامه آورده است : ماهواره پیام، سیمرغ اقتدار ملت ایران و نتیجه تلاش نخبگانی است که تمام همت و توانایی خود را در این زمینه بکار گرفته‌اند تا پرچم عزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسر جهان همچنان برافراشته بماند.

وزیر ارتباطات می افزاید : از حضور نقش‌آفرین و اثر بخش جنابعالی در طراحی و ساخت ماهواره پیام که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، بار دیگر عبارت تاریخی 'ما می‌توانیم´را تجلی بخشید، تشکر و قدردانی می‌نماید. امید که ادامه راه پیام با قرار گرفتن در مدار تداوم یابد و حاصل این کار پررنج و پرشور به نتیجه درخشان برسد.

از خداوند متعال مسئلت دارم در پرتو عزم و مجاهدت ملی، شاهد رشد و نهادینه کردن بیش از پیش جایگاه دستاوردهای فناوری فضایی در میهن اسلامیمان باشیم . ماهواره مخابراتی پیام ماهواره مخابراتی بود که از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر طراحی و ساخته و تحویل سازمان فضایی ایران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار