مدیر کل بیمه سلامت قم: پرداخت مطالبات مراکز درمانی از بیمه سلامت قم

قم (پانا) - مدیر کل بیمه سلامت قم گفت بیش از 700 مرکز درمانی در سطح استان با بیمه سلامت همکاری دارند که مطالبات آنها از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

کد مطلب: ۸۹۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل بیمه سلامت قم: پرداخت مطالبات مراکز درمانی از بیمه سلامت قم

محمدرضا فخاریان مدیر کل بیمه سلامت استان قم پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا اظهار کرد: بیش از 700 مرکز درمانی و دفتر پیشخوان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با اداره کل بیمه سلامت استان قم همکاری دارند.

مدیر کل بیمه سلامت قم تصریح کرد با راه اندازی سامانه 1666 مدیران ارشد سازمان به صورت مستمر به پاسخگویی به مردم می پردازند که در این راستا روزهای دوشنبه نیز به صورت حضوری به تسهیل امور شهروندان می پردازیم.

وی خاطر نشان کرد: در پی امر رهبری در خخصوص پرداخت مطالبات و بدهی ها بیش از 500 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی بابت طلب بیمه سلامت اختصاص و تحویل شد.

فخاریان افزود: در این راستا در بخش دانشگاهی 30 میلیارد تومان، و در بخش خصوصی هم 33 میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان قم گفت: آخرین آمار بیمه شدگان بیمه سلامت تا امروز بیش از 364137 نفر بوده است.

وی تأکید کرد: در زمینه صدور دفترچه بیمه بیش از 97780 دفترچه در سال جاری صادر شده که با اقدامات انجام شده در زمینه الکترونیکی شدن خدمات، و با حذف همپوشانی بیمه 51100 دفترچه بیمه نیز حذف و با الکترونیکی شدن نسخه ها و سایر خدمات شاهد حذف دفترچه در آینده نزدیک خواهیم بود.

فخاریان ضمن دعوت از پزشکان در خصوص ورود به حذف نسخه های دسته و استفاده از امکانات الکترونیکی از تشویق کسانی خبر داد که زودتر در این موضوع پیش قدم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار