سیدجواد هاشمی: «تورنادو» تبلور یک اتفاق شگرف در عرصه ویژوال افکت در سینمای ایران است

تهران (پانا) –- سید جواد هاشمی فیلم جدید خود «تورنادو» را یک اتفاق منحصر به‌فرد در عرصه ویژوال افکت در سینمای ایران عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سیدجواد هاشمی: «تورنادو» تبلور یک اتفاق شگرف در عرصه ویژوال افکت در سینمای ایران است

سیدجواد هاشمی، فیلمساز و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امسال فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید 2» را روی پرده سینماها داشته است، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از آمادگی خود برای اکران نوروزی قسمت سوم این فیلم خبر داد.

وی با اشاره به این مطلب که «آهوی پیشونی سفید 3» متقاضی اکران نوروز 98 است افزود: تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای خانواده‌هاست تا دور از دغدغه‌های کار و درس ساعاتی را در کنار کودکان و نوجوانان خانواده به تماشای فیلم در سینما اختصاص دهند و برای سینمای کودک بسیار مهم است که در کنار فیلم‌های ژانرهای مختلف سهمی از اکران نوروزی داشته باشد.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه فیلم تازه‌اش «تورنادو» این روزها مراحل تولید را طی می‌کند. اکبر عبدی، بهنوش بختیاری، کامران تفتی، ارسلان قاسمی و الناز حبیبی از بازیگران فیلم هستند. همچنین 3 بازیگر نوجوان هم در این فیلم به حضور خواهند داشت.

سید جواد هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: این فیلم داستان یک سفینه فضایی و در ژانر فانتزی است که ویژوال افکت منحصر به‌فرد آن در تاریخ سینمای ایران یک پروژه بی‌نظیر محسوب می‌شود.

وی از محمدرضا نجفی امامی در مقام مدیر جلوه‌های بصری فیلم تورنادو نام برد و گفت: آقای امامی بهترین گزینه در عرصه جلوه‌های بصری در ژانر فانتزی هستند. من در کار قبلی‌ام یعنی «آهوی پیشونی سفید 1 و 2 » به ایشان اعتماد کردم و جواب خوبی هم گرفتم. ساخت اختاپوسی با 8 پا در سینمای ایران یک کار بی‌نظیر بود و ما در «آهئی پیشونی سفید 3» هم از حضور ایشان استفاده کردیم.

کارگردان «آهوی پیشونی سفید» تاکید کرد: «تورنادو» تبلور یک اتفاق شگرف در عرصه ویژوال افکت در سینمای ایران خواهد بود.

هاشمی ابراز امیدواری کرد «تورنادو» در تابستان 98 به اکران برسد و افزود: اگر «آهوی پیشونی سفید 3» را در اکران‌های نوروزی داشته باشیم، تورنادو را در تابستان اکران خواهیم کرد.

گفتنی است سه‌گانه «آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی سیدجواد هاشمی از آثار فانتزی سینمای کودک و نوجوان دهه اخیر است که قسمت اول آن با نام «اختاپوس» به تهیه کنندگی مسعود اطیابی در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و مورد استقبال مخاطبان سینما در ژانر کودک و نوجوان قرار گرفت. فیلم دوم این مجموعه به نام «پیشونی سفید 2» در پاییز امسال اکران شد. پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، امین زندگانی، محمد رضا شریفی‌نیا، هومن حاجی عبداللهی، نادر سلیمانی و جواد هاشمی از بازیگران این سه‌گانه سینمایی هستند.

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار