ارتباط نزدیکتر نظام بانکی و بیمه‌ای با "طرح مهر بیمه دانا"

تهران (پانا) - در تفاهمی مشترک میان بیمه دانا، بسیج اصناف و بانک مهر ایران،  بیمه دان،ا طرح بیمه شخص ثالث، بیمه منزل و آتش‌سوزی بیمه دانا برای اصناف و سازمان‌ها با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مهر ایران فراهم شد.

کد مطلب: ۸۹۶۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط نزدیکتر نظام بانکی و بیمه‌ای با "طرح مهر بیمه دانا"

ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا در تشریح جزئیات این طرح گفت:‌ در این طرح که فاز نخست آن به بیمه منزل،‌ آتش‌سوزی و شخص ثالث اختصاص دارد بانک مهر ایران تسهیلات لازم به این منظور را در اختیار اصناف قرار خواهد داد و صنوف با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد و بدون ضامن از بیمه برخوردار می‌شوند.
وی افزود: در فازهای بعدی این طرح بیمه تکمیلی درمان صنوف قابل استفاده در این طرح خواهد بود و این وضع موجب می‌شود تا مردم بتوانند بیمه تکمیلی درمان را با شروط راحت‌‌تری در اختیار داشته باشند.
مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه این طرح به طرح مهر نامگذاری شده است، گفت:‌ این طرح به دنبال استفاده راحتتر مردم از خدمات بیمه‌ای است و می‌تواند رونق فروش در واحدها و شبکه‌های فروش بیمه‌ای را نیز به دنبال داشته باشد.
وی افزود: سقفی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مورد آن به تفاهم رسیده است 2 و نیم میلیون تومان است و موجب ارتباط بهتر بانکداری کشور و بیمه‌ها خواهد شد.
کاردگر با بیان اینکه این طرح با استقبال مناسب اصناف مواجه شده است، گفت:‌ تفاهم‌نامه مشتریک با صنف تاکسیرانی به امضاء‌ رسیده است و مذاکرات اولیه‌ای نیز با صنوف دیگر انجام شده است.
وی افزود: اگر طرح مهر بتواند در فاز نخست بیمه 250 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار دهد بیمه تکمیلی درمان را نیز به این طرح تعمیم خواهد داد.
حسن‌پور، رئیس بسیج اصناف کشور نیز گفت:‌ بسیج اصناف اکنون به عنوان تسهیل‌گر اقتصادی تلاش می‌کند تا اصناف بتوانند شرایط سهل‌تر و ویژه‌تری در فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند و در این راستا از انجام تفاهم‌نامه هایی از این دست استقبال خواهد کرد.
گفتنی است در مراسم این تفاهم‌نامه قاسم نوده‌فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران، ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا و رضا حسن‌پور، رئیس بسیج اصناف کشور حضور داشتند و این تفاهم‌نامه به امضای طرفین رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار