جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

آموزش و پرورش متولی امر رسیدگی به برنامه‌ها و قراردادهای سرویس مدارس

زنجان (پانا) - جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی زنجان صبح امروز با حضور؛ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش‌آموزی، رئیس کنترل ترافیک پلیس راهورو سایر اعضا شورا در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزارگردید.

کد مطلب: ۸۹۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش متولی امر رسیدگی به برنامه‌ها و قراردادهای سرویس مدارس

در این جلسه نعمت‌الله محمدی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از جمع حاضر گفت: «آموزش و پرورش دستگاهی عظیم است که رسیدگی به برنامه‌های مختلف آن نیاز به مشارکت سایر ارگانها و سازمانها دارد.»

محمدی در خصوص رسیدگی به برنامه‌های سرویس مدارس گفت: «باید پوشش سرویسها در راستای کمک به دانش‌آموزان و اولیا و ایجاد آسودگی خاطر در آنها باشد. در سرویسها باید از ماشین‌های سالم، و رانندگان دارای دفترچه و رانندگان بدون سوء پیشینه استفاده شود. و حتما باید آموزش و پرورش متولی امر رسیدگی به برنامه‌ها و قراردادهای سرویس مدارس باشد چرا که این امر ارتباط مستقیم با آموزش و پرورش دارد.»

فیروز مهدی در ادامه جلسه با اشاره به تفاهم نامه ابلاغ شده بین پلیس راهور و سازمان دانش‌آموزی گفت: « تفاهم نامه‌ای از طرف پلیس راهور جهت تولید محتوی الکترونیکی سرویس مدارس ارائه شده است که اجرای آن باید به صورتی باشد که هم مطالبات دانش‌آموزان و هم مطالبات رانندگان را در نظر بگیرد.»

خلجی رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه جلسه با قاطعیت افزود: «هر جا که برای تأمین امنیت دانش‌آموزان نیاز به حضور پلیس باشد، پلیس با تمام توان همکاریهای لازم را ارائه خواهد داد.»

از مصوبات این جلسه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

1. عضویت اداره انجمن اولیا و مربیان و سازمان دانش آموزی در کارگروه ماده18

2. اجرای قرارداهای سرویس های دانش‌آموزی از طرف اداره کل آموزش و پرورش

3. واگذاری بخشی از برنامه‌های نظارت بر سرویس‌ها به سازمان دانش‌آموزی طبق تفاهم نامه و دستورالعمل ارسالی از وزارتخانه متبوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار