استاندار کرمانشاه:

ظرفیت های خوبی برای حل چالش های اجتماعی در کرمانشاه وجود دارد

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: بانوان این استان دارای ظرفیت های خوبی در عرصه های مختلف هستند که با استفاده از این سرمایه ها و فرصت ها قادر خواهیم بود به چالش های اجتماعی استان غلبه کنیم.

کد مطلب: ۸۹۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت های خوبی برای حل چالش های اجتماعی در کرمانشاه وجود دارد

هوشنگ بازوند در نشست تشکل های غیر دولتی استان که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده برگزار شد، افزود: در هر زمان دیگری به گفتگوی ملی خانواده که بدون شک در تحکیم بنیان خانواده تاثیرگذار خواهد بود، نیاز داریم.

وی از بانوان استان کرمانشاه به عنوان سرمایه های بزرگ در عرصه های مختلف برای حل چالش های اجتماعی نام برد و اظهار داشت: با استفاده از این سرمایه ها قادر خواهیم بود که به چالش های استان غلبه کنیم و این موضوع از مهمترین اولویت های کاری استان در سال آینده خواهد بود.

بازوند اجرای طرح گفتگوی ملی خانواده را طرحی بسیار موثر برای کاهش چالش های اجتماعی عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح یک ضرورت است هر چند که در استان کرمانشاه برای کاهش چالش های اجتماعی برنامه های خود را اجرایی و عملیاتی کرده ایم.

وی گفت: بانوان استان در زمینه های مختلف دارای هنرنمایی و ظرفیت های خوبی هستند که ما با استفاده از این سرمایه ها قادر خواهیم بود آسیب های اجتماعی استان را حل کنیم.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به وقوع زلزله در استان در سال گذشته افزود: ما در این زلزله علاوه بر بازسازی سازه ها و منازل به دنبال بازسازی مسئله روحی و روانی زلزله زدگان هم بودیم و این موضوع از مسائل مهمی بود که مورد توجه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار