سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین :

وحدت حوزه و دانشگاه از ضروریات کنونی کشور است

قزوین (پانا) -سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از ضروریات کنونی کشور است.

کد مطلب: ۸۹۶۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، دکتر رضا شعبان نژاد به همراه معاونین و جمعی از اساتید واحد تاکستان با حضور در حوزه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان ضمن دیدار با آیت الله اسلامی امام جمعه، حجت الاسلام خدابخشی رئیس حوزه علمیه و تعدادی از اساتید حوزه علیمه دیدار نمودند .
در این نشست صمیمی دکتر شعبان نژاد طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه به ضرورت ارتباط بیش از پیش حوزه و دانشگاه تأکید و اظهار داشت : فعالیت علمی و فرهنگی بسیار ارشمندی به مدد تلاش اساتید حوزه و دانشگاه انجام پذیرفته است که هر کدام نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند اما اگر این اقدامات با وحدت و انسجام روز افزونی در بین این دونهاد علمی ، فرهنگی و مذهبی صورت بپذیرد یقینا" آثار و برکات بیشتری داشته و ثمرات آن ملموس تر خواهد بود که در نهایت موجب شتاب بخشی توسعه و پیشرفت کشور می گردد .

وی افزود : از گذشته های دور این دو نهاد علمی و فرهنگی و مذهبی ارتباط نزدیکی داشته اند و این مهم در به برکت پیروزی انقلاب اسلامی تقویت شده تا هر دو نهاد در سایه اتحاد و همدلی وتبادل اطلاعات و همفکری بین اساتید این دومرکز علمی ، فرهنگی و مذهبی در زمینه های مختلف بهتر و قوی تر از گذشته عمل نمایند .
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان بیان کرد : امروز افتخادر داریم که دانشگاه آزاد اسلامی از حضور روحانیت به خوبی در حوزه های فرهنیگ و علمی بهره گرفته است .


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با ذکر این مطلب که وحدت حوزه و دانشگاه یکی از جدی ‌ترین مطالبات انقلاب اسلامی است بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان یکی از دغدغه‌ های اصلی جامعه اسلامی است و هدف اصلی از وحدت حوزه و دانشگاه رسیدن به جامعه پیشرفته اسلامی است-که این دومرکز علمی باید در راستای تحقق آن گام بردارند .
شایان ذکر است در پایان این نشست و پس از برگزاری کلاس درس آیت الله اسلامی ، از روحانیون حاضر در جلسه ، توسط رییس دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار