استقبال بیش از دو برابری غرفه‌داران از نمایشگاه محصولات روستایی و توانمندی‌های زنان ارومیه

ارومیه(پانا)-مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دومین نمایشگاه محصولات و تولیدات روستایی، عشایری و توانمندی‌های زنان ارومیه هشتم تا 12 اسفند برگزار می‌شود و استقبال غرفه‌داران از این نمایشگاه بیش از دو برابر سال گذشته است.

کد مطلب: ۸۹۶۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال بیش از دو برابری غرفه‌داران از نمایشگاه محصولات روستایی و توانمندی‌های زنان ارومیه

شهلا تاجفر تصریح کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از روستائیان و عشایر آذربایجان‌غربی و با توجه به موفقیت نمایشگاه در سال گذشته برای دومین بار، نمایشگاه محصولات و تولیدات روستائی، عشایری و توانمندی‌های زنان در نمایشگاه بین‌المللی پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال بیش از 200 غرفه عرضه و فروش از مشاغل خانگی، صنایع دستی بانوان، محصولات کشاورزی و دامپروری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که در مقایسه با سال گذشته استقبال غرفه‌داران افزایش بیش از دو برابری دارد.

مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: این نمایشگاه هشتم تا 12 اسفند به مناسبت هفته زن و گرامیداشت روز مادر برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه با حضور مسؤولان استانی ساعت 16 و 30 دقیقه، هشت اسفند خواهد بود.

وی به حضور بیشتر شهرستان‌ها و روستاها در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تا کنون چنین نمایشگاهی در استان برگزار نشده و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای زنان سرپرست خانوار به شمار می‌رود تا بتوانند محصولات و تولیدات خود را بازاریابی کنند.

تاجفر با بیان اینکه غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار غرفه‌داران قرار گرفته تصریح کرد: میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، بخشداری‌ها، فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد، امور زندان‌ها و مراکز یادگیری محلی و دفاتر تسهیل گری از جمله ارگان‌ها و مراکز حاضر در جشنواره است و بخش غیر دولتی نیز در کنار بخش دولتی در نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: فرش افشار، گلیم و قالی تکاب و عشایر، چرم دوزی، محصولات لبنی و صنایع بافتنی از جمله محصولات عرضه شده در نمایشگاه خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار