استقرار بیش از ۲۰ پایگاه نیکوکاری در سلماس

ارومیه(پانا)-رئیس کمیه امداد امام خمینی (ره) سلماس از استقرار بیش از ۲۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان در هفته نیکوکاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
استقرار بیش از ۲۰ پایگاه نیکوکاری در سلماس

مهدی خضرلو، در جلسه هماهنگی برگزاری هفته نیکوکاری در سلماس، از جشن نیکوکاری به عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان در جهت کمک به همنوعان خود یاد کرد و گفت: ما با تاسی از آموزه‌های دین، باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم در راستای زدودن فقر و ایجاد نشاط و همدلی گام برداریم.


وی اظهار کرد: بیش از ۲۰ پایگاه ثابت و سیار طی هفته نیکوکاری در سلماس آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست این شهرستان خواهند بود و این پایگاه‌ها در مدارس، مساجد، ادارات، اصناف، میدان‌ها و معابر اصلی سلماس مستقر می‌شوند.


خضرلو افزود: مردم خیّر سلماس در سال جاری بیش از ۳۰ میلیون ریال به محرومان جامعه کمک کردند، نیکوکاری یک کار مستمر است و جشن نیکوکاری نیز نمادی برای دیده شدن این امر خیر است و کمیته امداد با همکاری و همراهی آموزش و پرورش سعی کرده تا در آستانه سال نو با استفاده از این ظرفیت در راستای برآورده‌کردن نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت گام بردارد.


وی در ادامه مشارکت گسترده آحاد مردم در این جشن و نهادینه شدن فرهنگ احسان و انفاق و فقرزدایی را نتیجه حاصل همکاری و تعامل مدیر آموزش و پرورش و همکاری مجموعه مدیران مدارس در این شهرستان اعلام کردو گفت: امید است امسال نیز مراسم جشن نیکوکاری پرشورتر از سنوات گذشته برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار