تشکیل دبیرخانه اجرایی «بیانیه گام دوم انقلاب» در شهرستان شوط

ارومیه(پانا)- از شروع به کار دبیرخانه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان شوط تا برگزاری کارگاه روانشناسی ویژه مدیران و اساتید مدارس علمیه آذربایجان‌غربی بخشی از مهم‌ترین اخبار فرهنگی آذربایجان‌غربی بود.

کد مطلب: ۸۹۶۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل دبیرخانه اجرایی «بیانیه گام دوم انقلاب» در شهرستان شوط

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در دیدار اساتید، نخبگان و مهندسین اظهار داشت: از جمله دانمشندان بزرگ کشور که به قرآن اهمیت بسیاری قائل بود خواجه نصیر الدین طوسی است که روزانه یک جزء قرآن تلاوت می‌کرد و معنویت مهم‌ترین عامل پیشرفت وی بود.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: بنابر تصریح قرآن تقوا و خدا ترسی از عوامل رشد علمی انسان است و پیشرفت علمی یک مسلمان باید مقرون به تقوا و دین‌داری وی باشد و خدا ترسی و قدم در راه خدا گذاشتن باعث می‌شود انسان مشکلات را زودتر حل کند، نباید از علوم جدید و روز دنیا غفلت کرد و علوم روز دنیا باید در دانشگاه‌های کشور تدریس گردد.

کارگاه روانشناسی و مشاوره ویژه اساتید و مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی در مصلای امام خمینی ارومیه به مدت دو روز با حضور حجت الاسلام سعید کنجانی حصاری برگزاری شد، در این کارگاه راه‌های آرامش روحی و روانی، تنظیم خواب، استفاده از راهکارهای حفظ آرامش و نوع تغذیه تدریس به مدیران و اساتید مدارس علمیه آذربایجان‌غربی تدریس شد.

حجت الاسلام محمد هاشمی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در سالن جلسات دفتر امام جمعه ماکو برگزار شد اظهار داشت: امام علی (ع) می‌فرمایند، شیعیان ما از طینت ما خلق شده‌اند که در شادی‌های ما شاد و در روزهای غمگین ما غمگین می‌شوند .

امام جمعه ماکو ادامه داد: به همین خاطر شیعیان در شهادت‌ ائمه اطهار (ع) غمگین و عزادار می‌شوند و در ولادت‌های آن‌ها شاد می‌شوند ، لازم است با توجه به فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) یک برنامه منسجم و برنامه‌ای که لایق حضرت و در شأن ایشان باشد در مسجد جامع شهرستان هر چه باشکوهتر و با همکاری مسئولین و مردم عزیز شهرستان برگزار نمائیم.

امام جمعه شهرستان شوط از شروع به کار اولین دبیرخانه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در دفتر امام جمعه این شهرستان خبرداد و گفت: برای لبیک گفتن به فرمان رهبر انقلاب و با توجه به این که عملیاتی شدن بیانیه گام دوم بسیار مؤثر است، این فرمان در قالب یک سند 5 ساله در دفتر امام جمعه شهرستان شوط با شعار « ولایت‌مداری، مردم‌مداری، شور و نشاط انقلابی» تدوین شده و پس از طی مراحل علمی و پژوهشی خود، مبنای امورات زیربنایی دفتر امام جمعه قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام محمدرضا جباری افزود: همه اندیشمندان، متفکران و صاحب نظران باید به حکم آتش به اختیار مقام معظم رهبری، در پیشبرد این هدف متعالی مشارکت و همکاری حداکثری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار