دوره توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی آذربایجان غربی برگزار می‌شود

ارومیه(پانا)-گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی استان خبر داد و گفت: این دوره با حضور ۱۰۰ نفر از سراسر استان در ارومیه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سجاد جعفرزاده با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی استان در ارومیه، اظهار کرد: این دوره با حضور ۱۰۰ نفر از مدیران از سراسر استان در ارومیه برگزار خواهد شد.


وی با اشاره مباحثی که در این دوره مطرح خواهد شد، افزود: آشنایی با تکالیف و وظایف قانونی و شهروندی، منشور حقوق شهروندی و توسعه فرهنگی قرآنی، نحوه گزارش‌دهی و گزارش‌گیری، مکاتبات و کار با سامانه از مباحثی است که به مدت دو روز در این دوره آموزش داده خواهند شد.


جعفرزاده ادامه داد: تاکنون ۱۲ دوره توانمندسازی در ارومیه، ۱۲ دوره در خوی، ۳ دوره در مهاباد و ۳ دوره توانمندسازی نیز در شهرستان نقده برگزار شده است که شامل ۱۰ روز کارورزی، ارائه تحقیق و نقد و بررسی و تحقیقات میدانی بوده است.


وی با اشاره به برگزاری هفدمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان یادآور شد: ۲ هزار نفر از قرآن‌آموزان موسسات قرآنی نیز در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار