واریز حق الزحمه قسط دوم رانندگان سرویس مدارس شیراز به حساب شرکت‌های حمل و نقل

شیراز (پانا) - مدیر مالی سرویس مدارس شهر شیراز از واریز حق‌الزحمه قسط دوم رانندگان سرویس مدارس شیراز به حساب شرکت‌های حمل و نقل طرف قرارداد آموزش و پرورش خبر داد و افزود: بر اساس قرارداد و مصوبه کارگروه ماده 18 شهرستان شیراز، هزینه سرویس مدرسه در 3 قسط از اولیاء دریافت می‌شود که از طرفی نیز در 3 قسط به رانندگان پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
واریز حق الزحمه قسط دوم رانندگان سرویس مدارس شیراز به حساب شرکت‌های حمل و نقل

علیرضا قبادی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه مبالغ قسط اول در هفته نخست آذرماه به حساب شرکت‌های حمل و نقل واریز شده، گفت: قسط دوم نیز در هفته‌ی نخست اسفندماه واریز شده است.

او ادامه داد: شرکت‌های حمل‌ونقل براساس قرارداد، پس از دریافت مبالغ مذکور، حداکثر در مدت 48 ساعت نسبت به تسویه حساب با رانندگان اقدام می‌کنند.

قبادی با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار دانش‌آموز قسط دوم خود را پرداخت نکرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه هزینه سرویس حق‌الزحمه رانندگان است، ضروری است تا اولیاء سریع‌تر نسبت به پرداخت در سامانه اقدام نمایند.

مدیر مالی سرویس مدارس شهر شیراز با تاکید بر تمام الکترونیکی بودن مراحل ثبت نام و پرداخت‌های سرویس مدرسه در شیراز افزود: اولیا به منظور پیشگیری از دردسر‌های بعدی ضروری است تا از هرگونه پرداخت وجه نقد به رانندگان خودداری نمایند.

به گفته‌ی قبادی، دانش‌آموزی که پرداخت الکترونیک را انجام ندهد، بدهکار تلقی می‌شود و سامانه در مراحل بعدی ورود دانش‌آموز او را بدهکار شناخته و اجازه انتخاب سرویس را به او نمی‌دهد.

او گفت: متاسفانه تعدادی از اولیا در سال قبل با بی اطلاعی از روند کار، اقدام به پرداخت نقدی کرده‌ بودند که امسال موقع ورود به سامانه به دلیل بدهکار شناخته شدن توسط سامانه و با عدم اجازه انتخاب سرویس، مجبور به پرداخت مجدد شدند.

او در ادامه به رانندگان این نوید را داد که پرداخت این ماه با توجه به شرایط اقتصادی و همزمانی با ایام سال نو، با کسر کمترین کسورات قانونی واریز شده است تا رانندگان سهم بیشتری از حق الزحمه خود را، در این قسط دریافت کنند.

بیش از 125 هزار دانش‌آموز از خدمات بیش از 11 هزار راننده سرویس برای رفت‌وآمد به مدرسه در شیراز بهره‌ می‌برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار