دومین جلسه برزگداشت هفته امورتربیتی در کاشمر برگزار شد

کاشمر (پانا) -به منظور برنامه ریزی و تقسیم فعالیت ها دومین جلسه برزگداشت هفته امورتربیتی در کاشمردر محل دفتر معاون پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه برزگداشت هفته امورتربیتی در کاشمر برگزار شد

حسن رمضانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی کاشمر در جلسه برنامه ریزی هفته بزرگداشت امور تربیتی ضمن برشمردن ویژگی های حوزه پرورشی از تمام دست اندر کاران که در این قسمت ایثار می کنند تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت : امید واریم با سعی و تلاش به گونه ای عمل شود که لحظات شاد وخاطره انگیزی در این هفته برای مربیان و معاونین پرورشی مدارس رقم بخورد.
ابراهیم ترکمانی کارشناس فرهنگی و هنری نیز ضمن بیان موارد ابلاغ شده از طرف وزارت و استان بربرگزاری ویژه برنامه ها تاکید نمود.
ترکمانی برگزاری همایش و اردوی ویژه همکاران، دیدار با خانواده معظم شهدای امورتربیتی، دیدار با امام جمعه و شرکت در نماز جمعه به صورت گروهی حوزه پرورشی، برگزاری همایش و اردوی ویژه حوزه پرورشی، عیادت از همکاران بیمار ،غبارروبی مزار شهدا، اهدا لوح های تقدیر کشوری ، استانی و شهرستانی به مربیان منتخب، برگزاری مسابقه کتابخوانی بین مربیان و معاونین پرورشی قسمتی از برنامه هایی بود که مسئولین و مجریان انها مشخص شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار