معاون امور اقتصادی استاندار سمنان:

۳۰۰۰ فرصت شغلی جدید در سمنان ایجاد می‌شود

سمنان (پانا) - معاون امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه کاهش نرخ فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار استان در دستور کار است، گفت: تا پایان امسال سه هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰۰ فرصت شغلی جدید در سمنان ایجاد می‌شود

حشمت الله عسگری معاون امور اقتصادی استاندار سمنان، حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون چهار هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجادشده است و در این راستا با پرداخت تسهیلات رونق تولید طبق برآوردها تا پایان امسال نزدیک به سه هزار فرصت شغلی جدید در سطح استان ایجاد می‌شود.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین مسئله دولت در موضوع ایجاد اشتغال استقرار صنایعی است که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را به‌کارگیری می‌کنند، اضافه کرد: باوجود حجم گسترده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار، مهم‌ترین معضل امروز در حوزه تأمین نیرو برای واحدهایی است که افراد با تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم را جذب می‌کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه رونق تولید نیز ابراز داشت: حفظ وضعیت موجود و نرخ تولید در استان با توجه به شرایط کنونی در اولویت اصلی و اساسی دولت قرار دارد.

عسگری بابیان اینکه در دهه فجر امسال ۴۹ طرح اقتصادی بااعتباری بالغ‌بر ۱۴۶ میلیارد تومان در سطح استان سمنان افتتاح شد، اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به طرح‌های اقتصادی یک رویکرد مهم دولت در چند سال اخیر است که با پرداخت تسهیلات این طرح‌ها از سوی دولت حمایت می‌شوند.

وی بابیان اینکه امسال دو طرح اقتصادی به ارزش دو میلیارد تومان در سطح استان سمنان کلنگ‌زنی شد، تصریح کرد: این طرح‌ها با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیازمند بودجه دولتی نیستند و پس از پرداخت تسهیلات به سرعت آغاز به کار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار