رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی :کمک به تجاری سازی ایده‌های جوانان هدف استارتاپ صنایع کوچک

بیرجند (پانا) - رئیس شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپ صنایع کوچک در خراسان جنوبی گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و کمک به تجاری سازی ایده های جوانان، دانشجویان، اساتید دانشگاه وکارآفرینان است.

کد مطلب: ۸۹۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی :کمک به تجاری سازی ایده‌های جوانان هدف استارتاپ صنایع کوچک

عباس جرجانی رئیس شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: این رویداد استارتاپی بر پایه صنایع کوچک با موضوعاتی از جمله آی تی، فرآوری معدنی، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی به صورت استانی برگزار می شود.

جرجانی ادامه داد: این رویداد 15، 16 و 17 اسفند بر گزار می شود و تا کنون 100 نفر پیش ثبت نام کرده اند که باید برای قطعی کردن ثبت نام خود عصر امروز (4 اسفند 97)از ساعت 16 تا 21 به ساختمان بانک مجاور شرکت شهرکهای صنعتی استان واقع در خیابان محلاتی بیرجند مراجعه کنند تا ضمن ثبت نام آموزش های اولیه را نیز فرا گیرند.

وی گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و کمک به تجاری سازی ایده های جوانان، دانشجویان، اساتید دانشگاه وکارآفرینان است.

جرجانی افزود: در این رویداد استارتاپی اساتیدی که قبلا ایده های خود را تجاری سازی کرده اند حضور خواهند داشت تا تجربیات خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند.

وی گفت: در پایان نیز 6 ایده منتخب معرفی می شود و برای برند سازی از آن حمایت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار