مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

200 مددکار کرمانشاهی در حوزه اجتماعی بهزیستی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری پانا: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تعداد مددکارانی که به شکل مستقیم در حوزه اورژانس اجتماعی بهزیستی فعالیت می‌کنند را 200 نفر عنوان کرد و افزود: البته تمام کارکنان بهزیستی به‌ نوعی مددکار هستند.

کد مطلب: ۸۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرضا میرازئیان در گفتگو با خبر نگار پانا گفت : نگاه امروز مددکاری با نگاه مددکاری چند سال پیش تفاوت بسیاری دارد و با توجه به آسیب‌های جدیدی که در جامعه پیداشده، باید با راه‌ کارهای جدید به صحنه آمد و رسالت مددکاری را به انجام رساند.

وی با ابراز خوشحالی از وجود نیروهای جوان و متخصص در این عرصه، تاکید کرد: در مرکز اورژانس اجتماعی نیروهای جوانی مشغول به‌کار هستند که با اطلاع از علم روز به اقشار مختلف جامعه خدمت می‌کنند و در واقع سرمایه‌های سازمان بهزیستی هستند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به نیازهای امروز و تحولات اجتماعی، فعالیت‌های اورژانس اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

این مقام مسئول تعداد مددکارانی که به شکل مستقیم در حوزه اجتماعی بهزیستی فعالیت می‌کنند را 200 نفر عنوان کرد و افزود: البته تمام کارکنان بهزیستی به‌نوعی مددکار هستند.


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: مددکار باید سعی کندبیشترین رضایت‌مندی را در مددجو از طریق ارائه خدمات به‌وجودآورد.

میرزائیان با تاکید بر حفظ کرامت انسانی مددجویان، خاطرنشان کرد: باید با حفظ اخلاق مددکاری، در برخورد با مددجو سعه‌صدر به‌خرج داد.

گفتنی است، در این مراسم با اهداء هدایایی از مددکاران اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار