خرمگاه: خط حمله استقلال می‌تواند به هر تیمی آسیب برساند

تهران (پانا) - مربی ذوب آهن اصفهان از آمادگی تیمش برای تقابل با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خرمگاه: خط حمله استقلال می‌تواند به هر تیمی آسیب برساند

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: فردا در خانه حریف بازی داریم. می‌تواند یک بازی خیلی قشنگ مقابل استقلال باشد. استقلال در هفته‌های اخیر بسیار خوب بازی کرده، بسیار منظم و سریع هستند، خط حمله‌شان جزو بهترین خط حمله‌هاست و خط دفاع‌شان جزو بهترین‌هاست.

وی ادامه داد: ما شناخت کاملی نسبت به استقلال داریم و امیدواریم فردا یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه کنیم و امیدوار هستم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه سازمان لیگ برای تیم‌هایی که هم در آسیا حضور دارند و هم در لیگ برتر سنگین نیست، گفت: اگر بخواهیم به گذشته برگردیم، کار قشنگی نیست. بیشتر بازی‌های ما بین ۳ تا ۴ روز برگزار می‌شود به خصوص اینکه بازی‌های سخت‌تری در پیش داریم. این موضوع حتی می‌تواند به تیم ما آسیب بزند. نمی‌دانم امکان این موضوع هست یا نه، ولی امیدوارم تمهیداتی صورت بگیرد که سه تیم آسیایی شرایط بهتری داشته باشد.

مربی ذوب‌آهن تأکید کرد: به طور مثال ما برای برگزاری بازی‌ها باید ابتدا به اصفهان برویم و سپس به اهواز و بعد از آن به دبی و بعد از این سه سفر راهی تهران و مشهد شویم.

طبیعتا این سفرها کار ما را سخت می‌کند و روی تیم ما اثرگذار است، اما امیدوارم نگاه ویژه‌ای به تیم‌های آسیایی داشته باشند و بعضا بعضی مواقع که با آقای منصوریان جلسه می‌گذاریم، راهکارهایی که می‌تواند به ما کمک کند را ارائه می‌کنیم، اما انصافا در بعضی مواقع دست‌های ما بالا است و این‌گونه کار کردن سخت خواهد بود.

وی در مورد اینکه شما در تعطیلات لیگ ذوب‌آهن را در اختیار داشتید و فکر می‌کنید بتوانید یک ذوب‌آهن متفاوت را در لیگ به نمایش بگذارید، گفت: فکر می‌کنم د ر دو بازی آسیایی که انجام دادیم جواب شما را داده‌ایم البته بازی‌های لیگ متفاوت است و سخت‌تر می‌شود. امیدوارم آنطور که تمرین کرده‌ایم رد زمین هم بازی‌هایمان را به نمایش بگذاریم و نتایج مدنظرمان را بگیریم.

وی در مورد اینکه چرا منصوریان به نشست خبری نیامد، گفت: من دستیار منصوریان هستم و او صلاح دانست من بیایم و من هم اطاعت امر کردم.

وی در مورد وضعیت فنی استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است به خصوص در فاز هجومی، اگر از آن غافل شوی می‌تواند به هر تیمی آسیب بزند. در بازی فردا برای هر دقیقه و ثانیه‌اش باید برنامه داشته باشیم و بتوانیم آن را در زمین پیاده کنیم.

مربی ذوب‌آهن در مورد از اینکه مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد، چه احساسی دارد، گفت: بهتر است از حس صحبت نکنیم و واقعیت را بگوییم. این مسابقه هم یک بازی مثل سایر دیدارهاست و البته ما دوباره در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شویم و تماشاگران هم حضور دارند. برای دو تیم و تماشاگران آرزوی سلامتی می‌کنم و اینکه یک بازی قشنگ و به دور از حاشیه باشد.

خرمگاه در مورد اینکه برخی تیم‌ها بازیکنان بی‌کیفیت خارجی جذب می‌کنند اظهار داشت:‌من در مورد بازیکنان خودمان صحبت می‌کنم. اجازه ندارم در مورد کس دیگر حرف بزنم. ما برای جذب اوساگونا ۱۰۷ بازیکن را دیدیم و به ۲۷ بازیکن رسیدیم که از هر کدام آنها ۴ بازی ۹۰ دقیقه‌ای دیدیم. برای جذب بازیکن خارجی وقت صرف کرد و خدا را شکر که بهترین بازخورد را از حضور این بازیکن خارجی داشتیم و امیدوارم او در ادامه راه هم به ما کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار