دفتر آموزش دوره دوم متوسطه خبر داد:

ابلاغ شیوه‌نامه اولین دوره مسابقات کشوری کدنویسی پژوهش سراهای دانش‌آموزی

تهران (پانا) - دفتر آموزش دوره دوم متوسطه از ابلاغ  شیوه‌نامه اولین دوره مسابقات کشوری کدنویسی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در سال تحصیلی 98-1397 خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ شیوه‌نامه اولین دوره مسابقات کشوری کدنویسی پژوهش سراهای دانش‌آموزی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، اولین دوره مسابقات کشوری کدنویسی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی بر اساس اجرای راهکار 1-6 و 6-6 سند تحول بنیادین و اجرای برنامه 29 از زیرنظام پژوهش و ارزشیابی در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

توسعه فرهنگ رقابت سالم و سازنده در بین دانش‌آموزان، طراحی و تولید نرم‌افزارهای بومی و مطابق با فرهنگ جامعه، اشاعه فرهنگ تفکر الگوریتمی و کد نویسی در بین دانش‌آموزان، شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه برنامه‌نویسی، آشنایی دانش‌آموزان با یافته‌های جدید علمی در زمینه برنامه‌سازی برای گوشی‌های همراه، ایجاد زمینه مشارکت دانش‌آموزان مستعد در انجام پژوهش‌های ملی و بین‌المللی و آشنایی با اینترنت اشیاء و توانایی تولید و تجاری‌سازی محصولات از اهداف مسابقات کشوری کدنویسی است.

دبیران و دانش‌آموزان علاقه‌مند به علوم و فناوری‌های کدنویسی و حائزین شرایط می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه همگام در این مسابقات شرکت کنند. این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود مرحله استانی به صورت غیر حضوری بوده و از سوی قطب استانی کدنویسی برگزار می‌شود و مرحله کشوری مسابقات شامل دو بخش حضوری و غیر حضوری است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این مسابقه به سایت پژوهش‌سرای قطب کدنویسی کشور به آدرس codenevisi.src.medu.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 35548173-041 یا 35539977- 041 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار