مدال طلای مسابقات کیوکوشین کاراته کشور توسط دانش‌آموز چهاردانگه‌ای کسب شد

چهاردانگه (پانا) - محمدامین شکری دانش‌آموز چهاردانگه‌ای در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک بودوکای‌دو‌ (کیوکوشین) کاراته و در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۰کیلوگرم، مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدال طلای مسابقات کیوکوشین کاراته کشور توسط دانش‌آموز چهاردانگه‌ای کسب شد

محمدامین شکری، در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت شهدای شهرری و به میزبانی این شهر در مجموعه ورزشی شهید طالقانی برگزار شد.

او با اشاره بر اینکه مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و با کیفیت مناسبی برگزار شد، ادامه داد: با وجود اینکه قهرمانان مطرح کشوری و آسیایی در این مسابقه حضور داشتند، بحمدالله موفق به دستیابی به مدال طلای این دوره شدم.

شکری یادآورد شد: حضور در این مسابقات جز آخرین رقابت هایی بود که در رده سنی جوانان و سال ۹۷ انجام دادم و سال آینده با توکل بر خدا در رده سنی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات سطح بالاتر و کسب عناوین بیشتر در مسابقات حضور پیدا خواهم کرد.

کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته آزاد است و توسط سوسای ماسوتاتسو اویاما (۱۹۹۴-۱۹۲۳) استاد ژاپنی (کره‌ای تبار ) هنرهای رزمی بنیان نهاده شد، این رشته یکی از مؤثرترین و قوی ترین هنرهای رزمی جهان محسوب می‌شود.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار