نایب رئیس اسکی بانوان خبر داد:

آموزش رایگان اسکی به کودکان 6 تا 11

همدان (پانا) - نایب رئیس اسکی بانوان، اسکی را از مفرح ترین و پرطرفدارترین ورزش های زمستانی عنوان کرد که همه اقشار جامعه با هر رده سنی می توانند آن را انجام دهند و استفاده از امکانات این ورزش برای بانوان و آقایان به صورت یکسان است.

کد مطلب: ۸۹۶۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش رایگان اسکی به کودکان 6 تا 11

فاطمه آهنبر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا گفت: حداکثر پنج جلسه از آموزش اسکی برای رده سنی 6 تا 11 سال به صورت رایگان برگزار میشود که در این 5 جلسه مربیان مجرب به کشف استعدادهای برتر پرداخته و از بین نوآموزان افراد نخبه را شناسایی و به آموزش تخصصی آنها ادامه میدهند اما افرادی که در این دوره انتخاب نمیشوند نیز میتوانند این ورزش را با پرداخت هزینههای شخصی دنبال کنند.
او ضمن بیان این که تعدادی اسکی باز در استان وجود دارند که به صورت شخصی و تفریحی به این ورزش میپردازند اظهار کرد: هم اکنون همدان ۲۰ اسکی باز حرفه ای در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان ا و۲ و پیشکسوتان در دو رشته فعال اسنورد و آلپاین دارد که عضو تیم اسکی استان هستند.
آهنبر با بیان این که تمرینات اسکی در 10 کیلومتری جنوب غربی گنجنامه و در تاریک دره انجام میشود گفت: با توجه به محدویت فصلی برای ورزش اسکی، ورزشکاران تمرینهای خود را جهت شرکت در مسابقات با بدن سازی و اسکی روی چمن در فصلهای دیگر ادامه میدهند.
او با اشاره به این نکته که هدف از آموزشها و تمرینهای اسکی بازان حضور در مسابقات لیگ برتر و کسب سهمیه المپیک است گفت: هرسال با توجه به ظرفیت اعلام شده جهت معرفی ورزشکاران به مسابقات لیگ برتر، نفرات اول تا چهارم مسابقات استانی به مسابقات کشوری اعزام میگردند.
آهنبر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به محدویت نونهالان و نوجوانان در تردد، آنها میتوانند در ساعات ورزشی و همراه با دبیر ورزش خود از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر به پیست اسکی مراجعه کند که این روند نیازمند حمایت و همکاری مسئولین آموزش و پرورش و والدین دانش آموزان است.

معصومه جدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار