590 تن آسفالت صرف بهسازی جاده های مهاباد شد

ارومیه(پانا)-رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: 590 تن آسفالت برای بهسازی و ترمیم جاده های موجود در محورهای منتهی به این شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۹۶۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
590 تن آسفالت صرف بهسازی جاده های مهاباد شد

کریم عبدالله پوری افزود: این بهسازی شامل لکه گیری، چاله پرکنی و روکش آسفالت محورهای مهاباد - ارومیه، مهاباد - میاندوآب و مهاباد - سردشت بوده که با هدف افزایش سطح کیفی محورهای مواصلاتی این شهرستان صورت گرفته است.


وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی و افزایش سفرها در این مدت، فرصت خوبی برای آماده سازی، ترمیم روکش آسفالت و بهسازی جاده محورهای منتهی به این شهرستان ایجاد شده است.
وی از رانندگان خواست در این شرایط به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی، همکاری لازم را با پرچم داران و ماموران پلیس راه داشته و علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با صبر و حوصله بیشتری اقدام به رانندگی کنند.


وی همچنین اظهار داشت: ساماندهی علایم ایمنی، تنظیف حریم و پارکینگ های کنار جاده ای، شست و شوی تابلوها، تجدید خط کشی راه ها به ویژه محورها، تجهیز نمازخانه های بین راهی در اسکان احتمالی مسافران نوروزی و رصد جاده ها از اقدامات پیش بینی شده برای ایام نوروز 98 در این منطقه است.


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد اضافه کرد: تعمیرات چراغ های چشمک زن و عملیات بهسازی روشنایی در محور و گردنه های «زمزیران» و «برده رشان» نیز در دستور کار قرار گرفته است که با برنامه ریزی انجام شده قبل از آغاز سفرهای نوروزی به پایان خواهد رسید.


عبدالله پوری گفت: سه راهدارخانه در محورهای کیتکه، کله گاوی و قره بلاغ به تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری مانند اتاق های اضافه و جیره غذایی برای مسافران جامانده بین راهی مجهز شده است.


وی افزود: مکانیک های سیار خودرو نیز به صورت شبانه روزی در داخل جاده های ارتباطی در این مدت تردد می کنند که در صورت بروز مشکلات احتمالی برای مسافران و خودروها خدمات لازم را به آنها ارایه خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار