آخرین مهلت شرکت در کنکور ۹۸ اعلام شد

بیش از ۹۴۰ هزار داوطلب در کنکور سراسری ثبت نام کردند

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش ساعت 24 روز دوشنبه 6 اسفندماه را آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان در کنکور سراسری سال 98 اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آخرین مهلت شرکت در کنکور ۹۸ اعلام شد

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد.

وی گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده می‌توانند تا دوشنبه ۶ اسفند در این آزمون ثبت نام کنند. تا صبح امروز شنبه چهارم اسفند ۹۷ تعداد ۹۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

به گفته وی، آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۶ اسفند ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

توکلی تأکید کرد: آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار