رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

تجهیز هزار و 158 کلاس درس خراسان شمالی برای اسکان نوروزی

بجنورد (پانا) - رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هزار و 158 کلاس درس خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروز 98 تجهیز شد.

کد مطلب: ۸۹۶۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز هزار و 158 کلاس درس خراسان شمالی برای اسکان نوروزی

احمد آذری رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهارداشت: درطرح نوروز 98 ، هزار و 158 کلاس درس در قالب 150 مدرسه در استان تجهیز می شود.
آذری با بیان اینکه مدارس استان در سطح الف و ب تجهیز می شود افزود: امسال 675 کلاس در رده الف و 385 کلاس در رده ب، برای اسکان مسافران نوروزی آماده می شود.
وی همچنین گفت: امسال 100 کلاس درس به صورت ویژه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز شد که این کلاس ها امکانات بیشتری نسبت به کلاس های رده الف دارد؛ همچنین سه خانه معلم در شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان برای پذیرش فرهنگیان آماده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی و تصمیم ستاد تسهیلات سفر استان، فقط فرهنگیان در مدارس پذیرش می شوند، افزود: این تصمیم در حالی است که زیرساخت ها برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در استان مهیا نیست و قطعا تقاضای زیاد برای اسکان، خدمات رسانی ها را تحت شعاع قرار می دهد.
ثبت نام اینترنتی برای رزرو مکان در مدارس برای فرهنگیان آغاز شده و متقاضیان تا 24 اسفندماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.
در طرح نوروز 97، بیش از 32 هزار نفر در مدارس استان اسکان یافتند و براساس پیش بینی، امسال به 35هزار نفر می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار