با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفت:

چاپ و توزیع 13 هزار برگ پوستر جهت اجرای طرح حرکات کششی روزانه در مدارس ابتدایی استان

مشهد (پانا) - با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 13 هزار برگ پوستر جهت اجرای طرح انجام حرکات کششی روزانه در کلاس ویژه مدارس ابتدایی دختر و پسر چاپ و توزیع شد.

کد مطلب: ۸۹۶۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
چاپ و توزیع 13 هزار برگ پوستر جهت اجرای طرح حرکات کششی روزانه در مدارس ابتدایی استان

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از چاپ و توزیع 13 هزار برگ پوستر جهت اجرای طرح انجام حرکات کششی روزانه در کلاس ویژه مدارس ابتدایی دختر و پسر با همکاری و مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای تفاهم نامه شاخص های اختصاصی حوزه تربیت بدنی با ادارات، مبنی بر ارائه خدمات مشاوره ای تربیتی برای افزایش سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و با توجه به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در زمینه ترویج و تثبیت عادات حرکتی مناسب در راستای پیشگیری از افزایش فقر حرکتی در کودکان و نوجوانان، پوستر حرکات کششی روزانه در کلاس چاپ و ارسال گردید.

سلطانی عنوان کرد: این طرح در مدارس ابتدایی دختر و پسر قابل اجرا می باشد که به منظور تببین و اجرای بهینه آن، ادارات 47 گانه آموزش و پرورش استان کارگاه توجیهی جهت آموزش حرکات کششی به آموزگاران پایه را برگزار می نمایند.

وی تصریح کرد: برای اجرا معلم، یک یا دو نفر از دانش آموزان را به‌ عنوان الگو و رهبر انتخاب کرده، حرکات یک ردیف از تمرینات نشان داده شده در پوستر را اجرا نموده و دانش آموزان کلاس تکرار می کنند.

سلطانی در اجرای حرکات بر روی هماهنگی و کار تیمی دانش آموزان و شادابی معلم در زمان تمرین تاکید کرد و اضافه کرد از تهیه شعارها و پیام های بهداشتی ورزشی مختصر و مفید که در زمان های 3 تا 5 دقیقه توسط معلمان، یا به صورت گروهی توسط دانش آموزان در کلاس قابل ارائه، مهیج و شادی بخش خواهد بود، استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار