در جمع خبرنگاران در ایلام؛

ابراز رضایت وزیر آموزش و پرورش از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی اخیر

ایلام (پانا)- وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به ایلام، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او وضع صندوق ذخیره فرهنگیان را در سال مالی اخیر خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد این وضع در سال‌های آینده ادامه یابد.

کد مطلب: ۸۹۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ابراز رضایت وزیر آموزش و پرورش از عملکرد  صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی اخیر

سیدمحمد بطحایی به خبرنگاران گفت: «صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی‌ای که پشت‌سر گذاشت، خوشبختانه ارزش افزوده مناسبی داشت. مجمع صندوق را هفته گذشته برگزار کردیم و به دلیل طولانی بودن مباحث باز بحث به جلسات آتی موکول شد اما گزارش‌های حسابرسی و صورت‌های مالی و ترازی که ارائه شده حاکی از موفقیت و وضع نسبتاً خوبی است که ما در سال مالی اخیر نسبت به سال مالی گذشته داشته‌ایم.»

او افزود: «علی‌رغم همه مسائل و مشکلات اقتصادی کشور بهره‌وری صندوق ذخیره و شرکت‌های تابعه‌اش خوشبختانه خیلی خوب بوده است و امیدواریم که این روند رو به رشد همواره در سال‌های آینده ادامه داشته باشد.»

وزیر آموزش و پرورش درباره سفر خود به استان ایلام نیز گفت: «به لطف خداوند این توفیق را به دست آوردم که در یک سفر دو روزه خدمت همکاران محترم در استان ایلام و همه کارگزارانی که در این استان زحمت می‌کشند برسم. ما شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی را برگزار و مسائل و مشکلات مربوط به استان ایلام را در معیت استاندار محترم و سایر مقامات استانیبررسی خواهیم کرد. همچنین دیداری با همکاران عزیزم در این استان خواهیم داشت و جلساتی را با تشکل‌های معلمان خواهیم داشت. یکی، دو پروژه آموزش و پرورشی هم افتتاح خواهد شد و در برنامه بازدید از مدارس هم گنجانده شده است که انشاءالله به صورت سرزده به یکی دو مدرسه هم خواهم رفت، خسته نباشید خدمت همکاران عزیز عرض خواهم کردم و مسائل و مشکلات را از زبان همکارانم خواهم شنید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار