نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی کانون فرهنگی تربیتی دخترانه عترت در فریمان افتتاح شد

فریمان (پانا) - به مناسبت هفته کانون ها و با حضور رئیس شورای آموزش وپرورش فریمان نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی کانون فرهنگی تربیتی دخترانه عترت افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۶۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی کانون فرهنگی تربیتی دخترانه عترت در فریمان  افتتاح شد

با حضور فرماندار ورئیس شورای آموزش و پرورش،مدیرآموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی کانون فرهنگی تربیتی عترت در اولین روز اسفندماه افتتاح شد.

عباسعلی صفایی فرماندار ورئیس شورای آموزش و پرورش در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای کانون از تلاش وبرنامه ریزی مدیر کانون، همکاران، مربیان و دانش آموزان قدردانی کرد و ضمن تبریک هفته کانون و بازدید از کلاسهای این کانون خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی تربیتی بهترین مکان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان واستفاده بهینه از ظرفیت واستعداد های دانش آموزان در زمینه های مختلف هنری، علمی و آموزشی می باشد.

زهرا کاظمی فریمانی، مدیرکانون فرهنگی تربیتی دخترانه عترت درزمان بازدید مسئولین شهرستان گزارشی از فعالیت و برنامه های کانون ارائه کرد و افزود: این نمایشگاه به همت همکاران و مربیان و دانش آموزان با دستاوردهای خود آنان به مناسبت هفته کانون های تشکیل شده است که مدارس میتوانند به مدت یک هفته از تاریخ 1 اسفند لغایت 8 اسفند از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار