در گفت‌وگو با پانا

بیژن طاهری: عملکرد ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان نشان داد استقلال کار آسانی مقابل این تیم ندارد

تهران (پانا) – دستیار وینفرد شفر معتقد است آمادگی بالای ذوب آهن و نمایش خوب این تیم مقابل الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد که استقلال کار آسانی مقابل این تیم نخواهد داشت.

کد مطلب: ۸۹۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بیژن طاهری: عملکرد ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان نشان داد استقلال کار آسانی مقابل این تیم ندارد

بیژن طاهری در گفت‌وگو با پانا درباره پیروزی این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: خوشبختانه استقلال وضع خیلی خوبی دارد. ما مقابل پارس جنوبی بازی سختی پیش رو داشتیم، این تیم قدرتمند بود و بازیکنان ما با حریف راحتی رقابت نکردند. متأسفانه موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم اما در نهایت توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

طاهری به تقابل استقلال برابر ذوب‌آهن با مربیگری علیرضا منصوریان اشاره کرد و گفت: به نظرم بازی سختی پیش رو داریم، ذوب‌آهن تیم قابل قبولی است و توانست باخت دو بر صفر خود را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه را در قطر با پیروزی عوض کند؛ چنین تیمی به هیچ عنوان راحت نیست و نباید آن را دست‌کم گرفت. قطعاً کار مقابل این تیم سخت خواهد بود و گرفتن سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن برای ما بسیار مهم است. اگر می‌خواهیم موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم، دیگر نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم.

دستیار وینفرد شفر درباره وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال امسال در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد، البته ما سال گذشته هم با تیم‌های قدرتمندی مثل الهلال و العین روبه‌رو شدیم و امسال هم به این تیم‌ها الدحیل اضافه شده که واقعا تیم خوبی است. در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش داریم ولی تا آخرین توان خودمان می‌جنگیم تا نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف در اختیار داریم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.

مربی استقلال در پایان درباره وضعیت آیاندا پاتوسی خرید جدید استقلال گفت: پاتوسی بازیکن خوبی است و در این چند وقت نشان داد می‌تواند یکی از بازیکنان قابل قبول استقلال باشد. البته هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و همچنان باید کار کند، اما با این حال من او را قبول دارم. این بازیکن برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفت و تحت تأثیر جو ورزشگاه هم قرار گرفته بود؛ مطمئنم در روزهای آتی وضع بهتری خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار