فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان عنوان کرد:

آلودگی نرم‌افزار لیبرال -دموکراسی به ویروس‌های ویران‌گر

برداشتن گام دوم انقلاب به مدد جوانان انقلابی

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اذعان به اینکه لیبرال دموکراسی و دنیای سرمایه‌گذاری در سراشیبی سقوط قرار دارد، گفت: نرم‌افزار لیبرال دموکراسی به ویروس‌های مختلف آلوده است.

کد مطلب: ۸۹۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آلودگی نرم‌افزار لیبرال -دموکراسی به ویروس‌های ویران‌گر

سرهنگ حمید دامغانی در همایش روز مهندس که با حضور سیدمحمد غرضی در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز و در آستانه پنجمین دهه از عمر خود در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی ادامه داد: جامعه ما علی‌رغم برخی مشکلات اقتصادی که عمده آنها ناشی از مسائل داخلی است و تنها بخش کوچی از آن ناشی از تحریم‌های خارجی و طراحی‌های دشمنان است در اوج اقتدار قرار دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان با بیان اینکه ما با دشمنی موجه‌ایم که تنها ظاهری قدرتمند دارد ادامه داد: دشمن علی‌رغم ظاهرش، باطنی پوشالی و پوسیده دارد و این مهم نه باور ما که باور اندیشمندان غربی و همان‌هایی است که روزگاری نظریه پایان تاریخ را مطرح کرده بودند.

وی افزود: همان‌ها که روزگاری تصور می‌کردند دنیای لیبرال دموکراسی آخر تمدن بشری و پایان تاریخ است امروز اذعان دارند که تا 2025 ابرقدرتی به‌عنوان امریکا وجود ندارد.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه این اندیشمندان غربی نشانه‌های افول قدرت امریکا را مطرح کردند گفت: رهبری معظم انقلاب نیز بارها پایان امریکا و افول قدرت پوشالی سرمایه‌گذاری را مطرح کردند.

وی با اشاره به بیانیه اخیر رهبری در خصوص گام دوم انقلاب افزود: اگر عمق بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنیم بیش از پیش به عظمت کار انقلاب پی خواهیم برد.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه امام راحل و رهبری معظم انقلاب باور عمیقی به جوانان داشتند تصریح کرد: امام راحل بعد از پیروزی در یکی از عملیات‌ها فرموده بودند که فتح‌الفتوح انقلاب تربیت جوانان انقلابی است که آن پیروزی‌های بزرگ را رقم زدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلام اهمیت عملی و خاصی به جوانان دارد گفت: امامین انقلاب همواره برای حل مسائل کشور به نیروی عظیم جوانان انقلابی ارجاع می‌دادند و این نگرش در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به روشنی قابل مشاهده است.

دامغانی تلاش مهندسین جهادی و بسیجی در دوران دفاع مقدس را نمودی از توانمندی نیروی انسانی کشورمان ارزیابی و خاطرنشان کرد: رهبری انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب روند رو به رشد انقلاب را در گرو حضور جوانان انقلابی و استفاده از ظرفیت عظیم جوانان می‌دانند.

فرمانده سپاه استان سمنان یادآوری کرد: رهبری معظم انقلاب در همین بیانیه گام دوم، عبور از چالش‌ها را منوط به استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و عملی کردن نقشه‌راه با بهره‌گیری از قدرت، جسارت و تدین جوانان انقلابی می‌داند.

وی گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار است به واسطه حضور همین جوانان است جوانانی که چه بنیانگذار انقلاب و چه رهبری معظم انقلاب بر ضرورت استفاده از توان آنها تاکید ویژه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار