دادستان استان سمنان:

همه مشکلات در تولید نیست

ضرورت تقویت نظارت بر عرضه و توزیع کالا

سمنان (پانا) - دادستان استان سمنان بابیان اینکه همه مشکلات اقتصادی در خصوص تولید نیست، گفت: برخی مشکلات به فرآیند توزیع و عرضه مربوط می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۶۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
همه مشکلات در تولید نیست

حیدر آسیایی، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه یکی از وظایف قانونی دادستان حمایت از منافع عمومی است و در این راستا تلاش می‌کند، ابراز داشت: همه مشکلات اقتصادی موجود در بخش تولید نهفته نیست بلکه برخی از آن‌ها از نبود نظارت بر عرضه و توزیع ناشی می‌شود که این موارد می‌بایست کنترل شود.

وی ضمن بیان اینکه وجود یک کالا در چند فروشگاه باقیمت‌های متفاوت قابل‌پذیرش نیست، اضافه کرد: وجود این مشکلات موجب رنجش مردم خواهد شد بنابراین می‌بایست بر بازار کنترل و نظارت مستمر صورت گیرد تا فشار روی دوش مردم کاهش یابد.

دادستان استان سمنان بابیان اینکه دستورالعمل نظارت بر فرآیند عرضه کالاهای اساسی و چگونگی اقدام در خصوص تخلفات از سوی دادستانی کل کشور ابلاغ‌شده است، ابراز داشت: بحث کنترل بازار جدی است و اگر به این نتیجه برسیم که در نظام اقتصادی اخلال ایجاد می‌شود، برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت.

آسیابی بابیان اینکه کارگروهی متناظر در استان و شهرستان‌ها از سوی دادستان‌ها برای نظارت، کنترل و هماهنگی در خصوص وضعیت بازار تشکیل‌شده است، تصریح کرد: این کمیته‌ها پشتوانه و حمایتی به منظور کمک و همراهی با ستاد تنظیم بازار خواهند بود.

وی اضافه کرد: هدف ایجاد ستاد تنظیم بازار و تشکیل کمیته های مرتبط کنترل بر بازار و قیمت‌ها است تا بتوان گره‌ای از مشکلات مردم باز کرد و در نهایت فشارهای اقتصادی در جامعه برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار